ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۸
وزارت ورزش و جوانان باید درباره بحث مدیریت باشگاه پرسپولیس کاملا حساب شده عمل کند.

کیهان ورزشی-

به نظر می رسد عده ای می خواهند قانون منع بازنشسته ها از کار، در ورزش به صورت سلیقه ای اجرا شود. اخیرا نفرات زیادی در فدراسیون فوتبال به دلیل اجرای همین قانون از کار کنار رفتند و رئیس فدراسیون نیز ناچار بود به این قانون عمل کند. نفرات باتجربه و تاثیرگذاری مثل بهروان، کاظمی و شهبازی نیز به خاطر همین مساله از سازمان لیگ کنار رفتند. حالا بازهم هستند نفراتی در فوتبال که بازنشستگی شان محرز شده است.

از سوی دیگر خوب می دانید که برخی شائبه ها درباره بازنشستگی سرپرست باشگاه پرسپولیس هم هست اما این نگرانی وجود دارد که با تغییر در راس این باشگاه روند خوب سرخپوشان متوقف شود.

چه خوب است اگر بحث رعایت قانون مطرح است ابتدا سراغ بخش هایی رفت که کارایی چندانی ندارند و بعد از آن سراغ باشگاهی چون پرسپولیس و مدیریت آن را گرفت.

البته این مهم نیز مطرح است که اگر وزیر ورزش می تواند مجوز ادامه کار علی اکبر طاهری را بگیرد، در این کار درنگ نکند تا باشگاه مردمی پرسپولیس آسیبی نبیند.

بدیهی است که دست زدن به ترکیب مدیریتی باشگاه پرسپولیس در این مقطع به صلاح نیست لذا می توان اجرای قانون را از بخش های دیگر ورزش که بود و نبود برخی افراد بازنشسته در آنجا فرقی ندارد در اولویت قرار داد.


برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها