PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
سرمربی پرسپولیس گفت:فقط مشکلمان با 2 بازیکن جوان است که نمی توانند به عمان بیایند اما به دوبی می رسند.

کیهان ورزشی-

 برانکو ایوانکوویچ درباره وضعیت الهلال عربستان اظهار داشت: آنها دیشب 4 بر صفر بازی را بردند. آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند. ملی پوشان سطح بالایی دارند. آنها برخلاف ما بازیکنان زیادی روی نیمکت دارند. ما 4 بازی این تیم را دیدیم و از طرف خودمان کاملا آماده هستیم. فقط مشکلمان با 2 بازیکن جوان است که نمی توانند به عمان بیایند اما به دوبی می رسند.

وی درباره بازی دیروز افزود: بازی دیروز برای ما خیلی سخت بود. چون بعد از ۴ روز آن هم شکست در دربی، یک دربی جدید داشتیم و بچه‌ها از لحاظ روحی و فیزیک تخلیه شده بودند. به‌آنها بابت این برد تبریک می‌گویم. آنها انگیزه خوبی را مقابل این تیم خوب گذاشتند. سپاهان در تبریز تراکتور را برده بود و این تیم بیرون از خانه تیم بهتری است. اما ما هم در بازی کنترل خوبی داشتیم و فقط در برخی لحظات اشتباهاتی هم وجود داشت مثل پنالتی که دادیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: سپاهان نیز برای همه یا هیچ آمده بود. شاید بعد از 30 سال است که پرسپولیس رفت و برگشت سپاهان را برده است. به خاطر همین به بازیکنانم تبریک ویژه می گویم. با این حال چیزی که هر دفعه مرا خوشحال می کند، حمایت هواداران است و دیروز بیش از 70 هزار نفر آمده بودند. همدلی خوبی بین هواداران و بازیکنان به وجود آمده است.

برانکو در خصوص پنالتی رضاییان و طارمی گفت: من بیشتر حواسم به بازی بود اما این کار را تایید نمی کنم. من از زیبایی این گل لذت بردم اما به نظرم این گل ریسک بود و از نظر بازی جوانمردانه درست نیست.

وی در خصوص غیبت طارمی در دیدار با الهلال افزود: البته این برای ما مشکل است. اگر قرار باشد که او نباشد، علیپور جانشینش می شود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود طارمی به خاطر این اخراج از یک بازی در لیگ سال گذشته محروم شده، گفت: این موضوع به آن ربطی ندارد چون مسابقات داخلی و بین المللی ربطی به هم ندارد. من نمی دانم چرا او را از بازی با پدیده در فصل قبل محروم کردند چون طارمی باید از همان مسابقات آسیایی محروم شود.

وی درباره تاثیر دربی در بازی دیروز اظهار داشت: بازیکنان تحت تاثیر دربی بودند و به خاطر همین خوشحالم. همه می دانیم که دربی چقدر اهمیت دارد و وقتی دربی را می بازید، خیلی سخت است که بازیکنان به شرایط عادی برگردند و دیدیم که با یک برد خوب برگشتند.

برانکو افزود: سپاهان با قدرتی که با حضور جپاروف، حاج صفی و... داشت، تیم خیلی خوبی بود. ما ریسک کردیم و مجبور هم بودیم. بازیکنان نیز آمادگی خیلی خوبی از نظر فنی و ذهنی نشان دادند.

وی درباره حضور علی کریمی عنوان کرد: من خوشحال هستم که چنین حمایتی را از بازیکنان سابقمان داریم. آنها واقعا عضو خانواده پرسپولیس هستند چون هر لحظه با پرسپولیس زندگی می کنند. هیچ چیزی برای انها سخت نیست چون تاریخ پرسپولیس را نوشته اند و بهترین روزها را رقم زدند. این تیم فعلی هم این شانس را دارد که تاریخ را بنویسد.

سرمربی پرسپولیس درباره کارت گرفتن بازیکنان تیمش و محروم شدن از بازی با نفت گفت: ما اگر از نفت ببازیم که قهرمانی را از دست نمی دهیم چون 10 امتیاز استقلال بالاتر هستیم. درباره کارت زردها نیز باید بگویم که برخی از آنها احمقانه است و نباید باشد. با این حال بازی ما اینطور است که ما تهاجمی و جنگنده بازی می کنیم.

وی درباره حضور یک فرد کروات افزود: او دوست ماست و همکار من در برخی کارها هست. او برای بازی امده و 2 بازی زیبا را با استقلال و سپاهان دید و هفته دیگر به خانه اش برمی گردد.

برانکو درباره اینکه چرا تراکتورسازی را رقیب تیمش نمی داند، گفت: متاسفانه از تراکتورسازی 8 امتیاز کسر خواهد شد. من که مطمئن نیستم اما طبق قانون فیفا باید این امتیاز را از آنها کم کنند. طبیعی است که تراکتورسازی قبل از این ماجرا رقیب اصلی ما بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار