فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
امشب سه شنبه از ساعت 18:40 پرسپولیس در دومین بازی خود درلیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف الوحده امارات می رود.


کیهان ورزشی-

 پرسپولیس در بازی اول در بازی به ظاهر خانگی به تساوی برابرالهلال عربستان قناعت کرد و الوحده در قطر متحمل شکست برابر الریان قطر گردید بنابراین اهمیت برد و 3 امتیاز بازی برای دو تیم بسیار بالاست. دراین نوشتار به بررسی بازیکنان و ترکیب اصلی وخطرناک ترین بازیکنان و سرمربی الوحده امارات میپردازیم.

دروازه بان:راشد علی السویدی با شماره 50 و 27 سال سن دروازه بان اصلی الوحده میباشد که امسال از الوصل به این تیم آمده.این دروازه بان کوتاه قامت هیچ سابقه ملی ندارد.

مدافعان:حمدان الکمالی با شماره 8 بک راست ملی پوش با 33 بازی ملی و 5 گل و 27 سال سن،سالم سلطان با شماره 4بک وسط 23 ساله،ریم چونگ وو25 ساله ملی پوش کره جنوبی با 5 بازی ملی و شماره 23 بک وسط گلزن،و احمد راشد مدافع چپ جوان 20 ساله با شماره 37ترکیب اصلی خط دفاعی الوحده را تشکیل میدهند.

هافبک ها:محمد عبدالباسط 21 ساله با شماره 5،سلطان علی الغافری با شماره 6،بالاژدژودژاک ملی پوش مجارستانی30 ساله با شماره 22 ،خورخه لوییس والدیویا ملی پوش 33 ساله شیلیایی و طارق احمد الخدیم 26 ساله با شماره 30 گزینه های اصلی حضور در ترکیب اصلی هستند.

مهاجمان:اسماعیل مطر با شماره 10 کاپیتان 33 ساله الوحده و تیم ملی امارات که تاکنون 85 گل برای الوحده و 36 گل برای تیم ملی امارات به ثمر رسانده است و سباستیان تاگلیابویه آرژانتینی با شماره 11 و 31 سال سن مهاجمان اصلی الوحده میباشند.

ترکیب احتمالی الوحده امارات مقابل پرسپولیس ایران:راشد علی السویدی 50 حمدان الکمالی 8 ریم چانگ وو 23 سالم سلطان 4 احمدراشد 37 محمدعبدالباسط 5 سلطان علی الغافری 6 بالاژدژودژاک 22 خورخه لوییس والدیویا 9 اسماعیل مطر 10 کاپیتان سباستیان تاگلیابویه 11

خطرناک ترین بازیکنان الوحده امارات:

1-سباستیان تاگلیابویه(آرژانتین)مهاجم 31 ساله سابق تیمهای اورتون انگلستان و الاتفاق عربستان که شاگرد برانکو ایوانکوویچ سرمربی حال حاضر پرسپولیس در زمان حضورش در الاتفاق عربستان بوده در 4 سال حضور در الوحده بهترین گلزن این تیم بوده او در فصل جاری لیگ امارات 15 گل زده است و با 2 گلی که به الوحدات اردن زد نقش پررنگی در صعود الوحده از مرحله پلی آف را داشت.

2-بالاژدژودژاک (مجارستان)هافبک طرح و پاسور 30 ساله تیم ملی مجارستان با 86 بازی ملی و 20 گل ملی در این فصل 7 پاس گل و 5 گل برای الوحده به ثمر رسانده است.او سابقه بازی در باشگاههای مطرحی چون دینامو مسکو روسیه وبورسای اسپور ترکیه و پی اس وی آیندهوون هلند را دارد.

3-خورخه لوییس والدیویا (شیلی)هافبک نفوذی سابق تیم ملی شیلی و باشگاههای مطرح پالمیراس برزیل و رایو واله کانو اسپانیا و کولو کولو شیلی که 73 بلزی ملی و 7 گل ملی دارد هر چند که امسال درخشش قبل را نداشته و از ترکیب اصلی دور شده است اما میتواند ذخیره طلایی الوحده اماات باشد.

سرمربی:خاویر آگیره سرمربی مطرح و سابق تیمهای ملی مکزیک و ژاپن و باشگاههای آتلتیکو مادرید و اسپانول و اوساسونا و ریال زاراگوزا اسپانیا که فصل قبل موفق شد الوحده را به مقام قهرمانی جام حذفی امارات رهنمون سازد سرمربی الوحده میباشد.وی سابقه قهرمانی در سال 2009 با تیم ملی مکزیک در کونکاکاف را نیز دارد.

به نظر میرسد با این بازیکنان خطرناک و سرمربی با تجربه پرسپولیس کار راحتی در مقابل الوحده امارات نخواهد داشت .یادمان نرود 5 سال قبل پرسپولیس در همین ورزشگاه و مقابل همین تیم 2 برصفر بازنده شد

*سیدمحمدرضا رضوی راد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار