ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خودمان از بازیکنان خواستیم هرچه دردودل دارند بر زبان بیاورند.

کیهان ورزشی-


نصرالله عبداللهی پیرامون اتفاقات امروز تمرین استقلال و بحث اعتصاب بازیکنان به علت مشکلات مالی اظهار داشت: اعتصابی در کار نبود. بچه ها حرف هایی داشتند و ما از آنها خواستیم در این فرصت همه دردودل هایشان را بر زبان بیاورند. آنها طلبکار هستند وقرار بود پول شان را دریافت کنند اما وقتی بحث شکایت خارجی ها مطرح شد باشگاه مجبور شد آن پول را به خارجی ها اختصاص دهند و ناگهان 2 میلیاردو 700میلیون تومان  از بودجه باشگاه رفت. 

وی افزود: بازیکنان می گویند پول ما چه می شود، به هرحال آنها مشکلات خودشان را دارند. ما هم اجازه دادیم تا بچه ها حرف هایشان را بزنند و من نیز صحبت ها را به آقای افتخاری منتقل کردم. بازیکنان در عمان با مدیرعامل باشگاه جلسه ای داشتند و امروز می خواستند بدانند چرا مطالباتشان پرداخت نشده است. آقای افتخاری خودش در جریان مسایل است و به شدت به دنبال کار است و می خواهد هرچه سریع تر راهکاری را پیدا کند تا پول به باشگاه تزریق شود.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه امیدوار است از وزارت ورزش پولی بگیرد و این موضوع با توجه به صحبت های امروز وزیر که گفته است نمی تواند حتی یک ریال به استقلال و پرسپولیس پرداختی داشته باشد، بیان داشت: ما کاری به وزیر نداریم. بحث ما این نیست که وزارت به ما پول بدهد. موضوعی که شما می گویید مربوط به الان نیست و از 5 سال پیش وزارت پولی به باشگاه ها استقلال نداده است. ما مذاکرات  خود را با اسپانسر و همچنین بانک کوثر آغاز کرده ایم و امیدواریم از این طریق پول بچه ها را تهیه کنیم.

وی درباره تعطیلی تمرین فردا و همچنین عدم انجام تمرین امروز خاطرنشان کرد: امروز که قرار بود بچه ها برای ریکاوری به استخر بروند اما صحبت ها به درازا کشید و چون گرسنه بودند برای ناهار رفتند و دیگر برنامه استخر کنسل شد. فردا هم قرار نبود تمرین کنیم. ما روزهای پرفشاری داشته ایم و طبق برنامه فردا را تعطیل کرده بودیم. ادامه تمریناتمان هم از پس فردا در ورزشگاه آزادی خواهد بود. 

عبداللهی در پایان پیرامون این موضوع که منصوریان بعد از جلسه امروز به شدت ناراحت بوده گفت: اتفاقا چهره منصوریان عادی بود. ما می دانستیم که امروز بچه ها می خواهند دردودل کنند و به همین دلیل از این قضیه شوکه نشدیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها