فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:ما واقعاً امسال گرفتار شدیم سایپا جایگاهش اینجا نبود و می‌توانست بالاتر باشد.

کیهان ورزشی-

 حسین فرکی پس از برتری یک بر صفر سایپا مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت:‌ در ابتدا جا دارد درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه انفجار معدن گلستان را تسلیت بگویم  بدانند که ما و مردم ایران در غم آنها شریک هستیم. همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی آخر ما دشوار بود. همه چیز برای ماندن در لیگ برتر دست خودمان بود. در نهایت ما این بازی را به نفع خودمان تمام کردیم و به نوعی سرنوشت‌ خودمان را به دست خودمان رقم زدیم. 

فرکی ادامه داد: بازی سختی مقابل ماشین‌سازی داشتیم و جا دارد به فرهاد کاظمی، بازیکن و مدیران این تیم خسته نباشید بگویم آنها در حالی که نتیجه مسابقه اصلاً برایشان مهم نبود اما بسیار خوب کار کردند. این هفته‌های آخر نشان داد که فوتبال ما راه صحیح و سالمی را طی می‌کند و بازیکنان ما هم تلاش بسیار زیادی کردند. بعد از اینکه چندین موقعیت گلزنی را از دست دادیم سرانجام در ثانیه‌های پایانی به گل رسیدیم تا در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما واقعاً امسال گرفتار شدیم سایپا جایگاهش اینجا نبود و می‌توانست بالاتر باشد. بارها و بارها گفتم باشگاه حمایت‌های خوبی از من و تیم داشت من در نیم فصل هم گفتم که دست باشگاه برای تغییر باز است اما آنها حمایت کردند و کارم را ادامه دادم. اما ما در نتیجه‌گیری متأسفانه برخلاف چند تیم که مهاجمانی داشتند که آقای گل شدند این اختلاف بین ما و آنها را به وجود آورد. متأسفانه ما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و خود به خود شرایط به انتهای فصل کشیده شد و استرسی که بازیکنان داشتند باعث شد نتوانند آن طور که باید کار کنند. امروز آخرین فرصت‌مان بود و نباید از دست می‌رفت. از این بابت خوشحالم که زحمات بازیکنان با ماندن در لیگ برتر بی‌نتیجه نماند چون حیف بود که سایپا با این سابقه خدای ناکرده به دسته پایین‌تر سقوط کند. تیمی که به دسته پایین برود بالا آمدنش دیگر دشوار است. تلاشم برای این بود که این اتفاق نیفتد.

وی افزود: یک خسته نباشید هم باید به مجموعه صبا و ماشین‌سازی بگویم که تمام تلاش خود را انجام داد اما به هر حال قانون فوتبال است که دو تیم سقوط می‌کنند و دو تیم بالا می‌آیند. به تیم‌های پارس جم‌ و سپیدرود هم که به لیگ برتر آمدند تبریک می‌گویم. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه شما دو عنوان قهرمانی با دو تیم شهرستانی دارید و سابقه‌تان مشخص است چه اتفاقی بود که در این فصل با سایپا موفق نبودید و در 30 بازی 20 گل زدید، گفت: باید یادآوری کنیم که بهترین مربیان دنیا هم ممکن است تیم‌شان در یک فصل نتواند انتظارات را برآورده کند و این معنی‌اش این نیست که آنها مربیان خوبی نیستند. مربیان بزرگی در دنیا هستند که یک روزی پایین می‌آیند من هم تمام تلاشم را می‌کردم که اتفاق بدی برای سایپا نیفتد. از هفته اول می‌دانستیم که ما مشکلاتی داریم باید به صورت زیرساختی حل شود. هر کاری می‌کردیم اما متأسفانه حل نمی‌شد. یک بخش آن حاشیه‌ای بود.

وی ادامه داد: حسن‌زاده به عنوان مهاجم و گلزن داشتیم اما شما دیدید او هم در جریان تیمی ما به مشکل خورده بود. مانند خیلی از بازیکنان دیگرمان که می‌خواستند گل بزنند و اما نمی‌شد. همین حسن‌زاده در نیم‌فصل جدا شد و در تیم دیگری 9 گل زد. دلایل این اتفاقات را می‌دانم اما چون زمان کوتاه است ترجیح می‌دهم جای دیگری آنها را بیان کنم.

فرکی در پایان گفت: نقش تماشاگر در موفقیت یک تیم واقعاً تأثیرگذار است همین امروز که تعدادی آمده بودند جو ورزشگاه را تغییر دادند. 

برچسب ها: حسین فرکی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار