ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
بازیکنان تیم تراکتورسازی در ادامه ناراحتی‌شان از مسئولان باشگاه حضور در تمرین امروز را تحریم کردند!

کیهان ورزشی-


بعد از پیروزی روز گذشته تراکتورسازی مقابل نفت تهران، بازیکنان تیم تراکتورسازی صحبت‌های تندی را علیه مدیران باشگاه و به خصوص مصطفی آجورلو بر زبان آوردند. آنها نسبت به مشکلات مالی و البته بلاتکلیفی خود برای فصل آینده گلایه مند بودند و اعلام کردند مدیرعامل باشگاه ماه هاست یک خسته نباشید نگفته است و جواب تلفن نفرات را هم نمی‌دهد!


عصبانیت بازیکنان تراکتورسازی به میکسدزون ورزشگاه یادگار ختم نشد و آنها همچنان ناراحت هستند. بر این اساس قرار بود امروز بازیکنان تراکتورسازی تمرین ریکاوری بعداز بازی با نفت را انجام دهند اما به صورت یکپارچه تصمیم به اعتصاب گرفتند. آنها امروز به تمرین نرفتند تا ناراحتی‌شان را از عدم پرداخت مطالبات مالی نشان دهند. از سوی دیگر بازیکنان تراکتورسازی قرار گذاشته‌اند تا زمانی که مطالباتشان پرداخت نشود، تمرین نکنند.


این درحالی است که امیر قلعه‌نویی اکنون در تبریز نیست و قرار است فردا به این شهر برود تا تمرینات تیمش را برای بازی با نفت رسما استارت بزند. تراکتورسازی کمتر از یک هفته دیگر باید در فینال حذفی مقابل نفت تهران قرار بگیرد و با شرایط کنونی به نظر می رسد روزهای سختی برای کادرفنی در پیش است تا بتواند تیم را آماده بازی بزرگ کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها