ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
کشتی
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با ۳ طلا، یک نقره و ۴ برنز، قهرمان مسابقات کشتی آزاد آسیا شد.
کیهان ورزشی- 

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز، با ۷۱ امتیاز عنوان قهرمانی سی‌امین دوره رقابت‌های کشتی آزاد آسیا (۲۰۱۷-هند) را از آن خود کرد. ژاپن با ۵۵ امتیاز و ازبکستان با ۴۹ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در روز دوم این مسابقات، یدالله محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم بعد از غلبه بر حریفان، در فینال، سومیت از هند را ۶ بر دو شکست داد و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص داد. 

در وزن ۸۶ کیلوگرم، علیرضا کریمی با اقتدار تمامی حریفان خود را پشت سر گذاشت و راهی فینال شد. کریمی در فینال با نمایشی چشمگیر، عظمت دولت بیکوف را ۱۲ بر صفر شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد. 

دیگر طلای ایران در این مسابقات را بهنام احسان‌پور بدست آورد. احسان پور بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم حریف خود را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. احسان‌پور در این مرحله حریف قزاق خود را مغلوب کرد و راهی فینال شد. کشتی‌گیر وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان در فینال نماینده کره جنوبی را ۸ بر ۶ شکست داد و مدال طلا را بر گردن آویخت. 

در وزن ۷۰ کیلوگرم، حامد رشیدی در دیدار رده بندی مقابل غلام جان شاریپوف با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و بر سکوی سوم ایستاد. 

ایران در روز نخست این رقابت‌ها نیز، یک نقره و ۳ برنز کسب کرده بود. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار