ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
مراجع انتظامی با توجه به گزارش هایی که دریافت کرده اند پیگیری های خود برای بازدداشت چند چهره فعال در فوتبال را آغاز کردند.

کیهان ورزشی-

موضوع پر دامنه فساد در فوتبال ایران سالهاست که در مقاطع مختلف مطرح می شود اما افسوسمندانه تا امروز اراده ای قوی برای برخورد جدی با عاملان فساد دیده نشده و مدیران فدراسیون، تنها در وادی شعار به مبارزه با فساد پرداخته اند و وقتی زمان عمل رسیده است، آگاهانه دست به فراموشی داستان زده اند؛ البته علت این بی تفاوتی های آنها نسبت به پرونده های موجود واضح است. آنها یا خود بدهکار وامدار برخی جریانات هستند و یا قدرت و جسارت برخورد را ندارند که در هر دو صورت مدیریت آنان زیر سوال است.

اخیرا اما برخی اقدامات برای مبارزه با فساد انجام شده است.

گزارش های خبرنگار ما حاکی از این است که چند روز قبل مراجع انتظامی با توجه به گزارش هایی که دریافت کرده بودند و با توجه به استعلام گرفتن از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، اتفاقات رخ داده در فوتبال استان تهران را رصد کردند و خیلی زود به سرنخ هایمهمی از اتفاقات عجیب دست پیدا کردند؛ از تغییر رنگ کارت ها و تاثیر گذاری در نتایج تا جابجایی هایی برخی بازیکنان در سطح فوتبال پایه با مبالغ قابل توجه.

مراجع قضایی با حضور در محل هیات فوتبال تهران اسناد تازه ای را به دست آوردند و در همین مسیر چند چهره شاغل در این بخش و همچنین چند خبرنگار ورزشی بازداشت شدند.

این پرونده در جریان است و هفته آینده وارد فاز تازه تری خواهد شد.


برچسب ها: فساد در فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها