PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
صعود تیم ملی والیبال جوانان ایران به جمع 8 تیم برتر رقابت های قهرمانی جهان قطعی شد.


کیهان ورزشی-

در روز دوم رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان تیم های ایران و اوکراین از ساعت 15 به وقت تهران در سالن بودوار آرنای شهر چسکه بوجویتسه برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 19 ، 25 بر 21 ، 23 بر 25 ، 20 بر 25 و 15 بر 13 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا دومین پیروزی جوانان ایران در رقابت های قهرمانی جهان ثبت شود.

در دیگر بازی این گروه تیم های آرژانتین و ایتالیا برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر یک آرژانتینی ها خاتمه پیدا کرد. به این ترتیب تیم های ایران و آرژانتین با دو پیروزی از گروه سوم رقابت های قهرمانی جهان صعود خود به جمع 8 تیم برتر رقابت ها را قطعی کردند.

تیم های ایتالیا و اوکراین هم با دو شکست دیگر شانسی برای صعود ندارند. در ادامه مسابقات این دوره و در روز سوم ایران و آرژانتین برای تعیین صدرنشین برابر هم قرار خواهند گرفت.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به شرح زیر است:

جواد کریمی، علی رمضانی، رسول آقچه لی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، شایان شاهسوند، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، علی یوسف پور، طیب عینی و اسماعیل طالبی

اکبر محمدی (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی) مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان، احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، مهدی احمدی (پزشک) و محمود محمدی (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار