ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
مدیرعامل استقلال به عنوان سخنگوی این باشگاه باقی ماند.

کیهان ورزشی-


اولین جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال با حضور نفرات جدید و وزیر ورزش امروز در محل وزارت ورزش برگزار شد.

بر همین اساس محمد حسین قریب بعنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شد و سید رضا افتخاری، مدیرعامل استقلال در این جلسه به عنوان سخنگوی این باشگاه باقی ماند.

افتخاری همچنین به عنوان نایب رئیس هیات مدیره انتخاب شد.

ضمنا سید رضا افتخاری  بعد از پایان نشست هیات مدیره استقلال در جمع خبرنگاران گفت:در ابتدا آقای وزیر با ما حرف زدند  و اعلام کردند که به دنبال این باشید که استقلال را از تیم به باشگاه تبدیل کنید. ضمن آنکه تامین منابع یکی از اولیت‌های استقلال باشد. 

وی افزود: باید بدهی ها را مشخص کنید و تکلیف تیم‌های پایه را هم مشخص کنید. اصلاح و توسعه ساختار باشگاه و توجه به پیشکسوتان هم مورد توجه شما باشد.

وی درباره جلسه امروز هیأت مدیره با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: امروز گزارش عملکرد یک‌ساله‌ام را به هیأت مدیره دادم و در خصوص جذب بازیکنان پرداخت بدهی‌های باشگاه به خارجی‌ها و مختومه شدن 5 پرونده در فیفا صحبت کردم که از جمله کارهای مهم ما بود. همچنین در خصوص ساماندهی زمین‌های تمرین و کمپ به هیأت مدیره گزارش دادم. بعد از صحبت‌های من اولین جلسه هیأت مدیره استقلال با وزیر ورزش تشکیل شد و قرار بر این شد تا محمدحسین قریب به عنوان رئیس هیأت مدیره، من (افتخاری) به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره و همچنین به عنوان سخنگوی باشگاه فعالیت می‌کنم. این کلیات جلسه بود و قرار است یک جلسه دیگر با حضور اعضای هیأت مدیره برگزار شود تا در خصوص مسائل ریز صحبت کنیم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جذب مجتبی جباری که صحبت‌هایی از مصدوم بودن او به گوش می‌رسد، افزود: ما هم شنیده بودیم که او مصدوم است و به همین دلیل برای قراردادش شرط گذاشتیم. در قرارداد او نوشته شده اگر تست‌های پزشکی را با موفقیت انجام دهد قراردادش اجرایی خواهد شد اما اگر نتواند تست‌های پزشکی را با تائید پزشکان انجام دهد قرارداد او منتفی خواهد شد. البته او خودش به من گفت که زانویم را عمل کردم اما مشکلی ندارم چرا که در قطر بازی کردم و این موضوع مانع بازی کردن من نشده است.

افتخاری در خصوص آخرین وضعیت جذب رامین رضائیان توسط باشگاه استقلال افزود: قرار شد رضائیان به اروپا برود و اگر با باشگاهی به توافق رسید که برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم اما اگر توافقی حاصل نشد با او مذاکرات‌مان را ادامه می‌دهیم. البته رضائیان پیشنهادی غیرقابل قبول به ما داده بود چرا که ما یک سقفی داریم و نمی‌توانیم بالاتر از آن به بازیکنی پول بدهیم. حتی اگر بهترین بازیکن دنیا باشد باید در چارچوب ما قرار بگیرد. اگر در چارچوب ما باشد که ما بدمان نمی‌آید که رضائیان را داشته باشیم چرا که به چنین بازیکنی در آسیا نیازمندیم. مسابقات طولانی است و ما به بازیکنان نیاز داریم چرا که شاید بازیکنی مصدوم یا محروم شود. ما در سه جام بازی خواهیم کرد و بازی‌های تدارکاتی هم داریم که حدود 40-50 بازی می‌شود. در این شرایط اگر بازیکنی مصدوم شود برای ما بد خواهد شد و ما فصل گذشته این تجربه تلخ را داشتیم اما به هر حال برای ما درس شیرینی بود چرا که حواس‌مان را جمع کردیم تا بدانیم هر پست نیاز به دو بازیکن خوب داریم. شاید کسی مصدوم یا محروم شود و در این شرایط باید یک نفر باشد تا مشکلات‌مان را حل کند.  رضائیان می‌تواند برای ما بازیکن مؤثری باشد به شرطی که با ما توافق کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار