عید سعید قربان را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - June 18 2024
کد خبر: ۳۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: توهین به اسدی و ساکت را برنمی‌تابم و به خاطر همین موضوع از کسانی که در این چند روز به این نفرات توهین کردند، شکایت می‌کنیم.


کیهان ورزشی-

مهدی تاج بعد از مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: اینکه چرا عده‌ای از مسئولین در مراسم حضور پیدا نکردند، در حیطه وظایف من نیست چون آقای بهاروند باید به این موضوع پاسخ دهند. خود من هم جزو مدعوین بودم.

وی افزود: به نظرم قرعه‌کشی خوب برگزار شد چون می‌خواهند جام حذفی را به شکل فعال و بهتری برگزار کنند و فکر می‌کنم تاریخ دربی هم تاریخ خوبی باشد. 

وی در خصوص حواشی که طی روزهای اخیر گریبان فدراسیون را گرفته است، گفت: این حرف‌ها درست نیست. هم ساکت و هم اسدی افراد زحمتکشی هستند و ما داریم کار را خوب پیش می‌بریم. طبیعتا وقتی تعویض‌هایی در پست‌ها صورت می‌گیرد اینگونه حواشی اتفاق می‌افتد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مدارک ساکت دچار اشکال است یا خیر، گفت: ساکت در حال حاضر سرپرست دبیرکل است و تا آنجا که من می‌دانم مدارک او کاملا قانونی است. 

تاج در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا اسدی می‌تواند راهی دادگاه CAS شود، گفت: چرا نمی‌تواند برود. اسدی مشاور عالی من است و می‌تواند برود. اینها شیطنت‌هایی است که صورت می‌گیرد و متاسفانه در این چند روزه یکسری توهین‌ها صورت گرفته که من اجازه نمی‌دهم به اسدی و ساکت توهین شود. به همین خاطر از طریق واحد حقوقی فدراسیون مسائلی که منجر به توهین به این عزیزان شده را پیگیری و شکایت خواهیم کرد. 

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه شرایط فدراسیون چطور است، گفت: بهترین عنوان‌ها را در این مدت به دست آوردیم و دیدید امروز هم هیأت رئیسه گفتند که این تغییرات تصمیمات گذشته ما بوده و ربطی به امروز و دیروز نداشت.

برچسب ها: مهدی تاج
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار