PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
آرش فرهادیان در پاسخ به اظهارات اخیر هادی ساعی گفت که اگر او حرفی دارد به فدراسیون تکواندو بیاید.




آرش فرهادیان درباره عدم حضور بهنام اسبقی و مهدی خدابشی در اردوی اخیر تیم‌ ‌ملی تکواندو اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی آسیا، اظهار کرد: درباره شرکت نکردن در اردوی تیم‌ ‌ملی باید خود بازیکنان پاسخگو باشند. فدراسیون از طرف فریبرز عسگری، سرمربی تیم‌ ‌ملی، این تکواندوکاران را به اردو دعوت کرده است، در حال‌ حاضر هم اردوها آغاز شده  ولی اسبقی و خدابخشی در اردوها حاضر نشده‌اند.

فرهادیان افزود: هر مربی برای تقویت تیم تحت هدایتش یکسری مقررات را وضع می‌کند. درباره تصمیم گیری درباره وضعیت این دو ورزشکار نیز هنوز سرمربی تیم‌ ‌ملی نظری در رابطه با آن به ما ارائه نکرده است. در آخرین خبری که من داشته ام آقای عسگری به من گفت‌ که با مهدی خدابخشی تماس تلفنی داشته است،  ولی من از جزئیات این گفت‌وگو اطلاعی ندارم.

مدیر تیم‌های ملی تکواندو با تکذیب صحبت‌های اخیر مبنی بر عدم اجازه فدراسیون به خدابخشی برای حضور در دو دوره گرندپری با وجود داشتن دعوت نامه از فدراسیون جهانی، گفت‌: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. پس از صحبت با مهدی بی باک و با نظر او قرار شد  که در سری اول گرند پری از تعدادی از تکواندوکاران مانند عاشورزاده و مردانی که رنک بالایی دارند استفاده نکنیم. درباره عدم دعوت از خدابخشی و اسبقی نیز از مهدی بی باک خواستیم تا دلایلش را به صورت کتبی درباره عدم استفاده از این دو نفر به فدراسیون ارائه کند.

او درباره پیگیری وضعیت دوپینگ دو تکواندو کار ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا، بیان‌ کرد: این قضیه با اعتراض فدراسیون همراه شده و به صورت کتبی به فدراسیون جهانی تکواندو ارائه شده است. همچنین دو تکواندوکار نیز مستندات خود را ارائه کرده‌اند و مدعی هستند که داروهای استفاده شده پزشکی بوده است و امیدوارم با پیگیری خبرهای خوبی را بشنویم.

فرهادیان در مورد وضعیت سلامتی کیمیا علیزاده و زمان مرخص شدن او از بیمارستان، گفت‌: من در روزهای گذشته همواره در بیمارستان بوده ام و از نزدیک جویای حال او هستم. خوشبختانه او به لحاظ روحی و جسمی هم اکنون در شرایط خوبی است. با پزشک علیزاده صحبت مفصل داشتیم و بنا بر صحبت‌های او علیزاده می‌توانست امروز یا فردا مرخص شود،  ولی پزشک شخصی او اظهار کرد که بهتر است بر زودتر مرخص شدن علیزاده اصرارنکنیم تا شرایط بهبودی به خوبی و آرامی طی شود.

مدیر تیم‌های ملی تکواندو همچنین در واکنش به صحبت‌های روز گذشته (شنبه) هادی ساعی در رابطه با فدراسیون تکواندو، گفت‌: من به شخص آقای ساعی بسیار احترام می گذارم. در ابتدا از هادی ساعی خواهش می‌کنم که این قدر مغرور نباشد و به همه دید بالا به پایین نداشته باشند. بالاخره  پیشکسوت، مربی و بزرگتر حرمت دارند. اگر تختی را امروز همه می شناسند به خاطر منش پهلوانی اوست نه به خاطر مدال‌هایی که گرفته است.

فرهادیان ادامه‌ داد: یک پیشنهاد هم برای آقای ساعی دارم. لطفا راجع‌ به چیزهایی که مطمئن نیستند صحبت نکنند، چون برخی از حرف‌هایی که او دیروز گفت‌ بار حقوقی دارد. به نظرم بیان موضوعات مالی و عدد و رقم که پایه و اساس ندارد کار درستی نیست. برخی‌ گفتند که ساعی فدراسیون را هم به نشست دعوت کرده بود،  ولی او نباید ما را به دفتر شخصی اش دعوت کند. اگر او انتقاداتی دارد ارائه کند. در مورد پاره کردن عکس‌های هادی ساعی در خانه تکواندو هم باید بگویم که اصلا چنین چیزی صحت ندارد. در حال‌ حاضر هم عکس هادی ساعی به عنوان اولین نفر بالاتر از همه عکس‌ها قرار دارد. اگر مشکلی هست بیایند صحبت کنیم. چه زمانی او خواسته که صحبت کند و به فدراسیون بیاید که ما گفتیم نه. من برای ساعی احترام زیادی قائل هستم  ولی راهی که برگزیده‌است راه درستی نیست.

او در پایان سخنان خود همچنین ، ‌اضافه کرد: در مورد این که ساعی می گوید بازیکنان و مربیان تیم‌ ‌ملی در کره جنوبی با من مشکل داشتند نیز باید این را بگویم که این حرف‌ها درست نیست. در حال‌ حاضر آن بازیکنان و مربیان همگی هستند و می توانید تماس بگیرید و صحبت کنید. من با بی باک بسیار صمیمی هستم و همه چیز خوب پیش می‌رود.

برچسب ها: آرش فرهادیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار