PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
جدال رئال - منچستر ، فینال سوپرکاپ اروپا 2017
رئال مادرید و منچستر یونایتد امشب از ساعت 23/15 در اسکوپیه مقدونیه سوپرکاپ اروپا را مقابل هم برگزار خواهند کرد.
کیهان ورزشی -

امشب شاهد دو تیم کاملا متفاوت از حیث فاکتور تجربه در زمین خواهیم بود. شاید تفاوت کیفی دو تیم خیلی فاحش نباشد ولی نمی توان از لحاظ تجربه، منچستریونایتد را حتی نزدیک به رئال مادرید دانست.

ار آخرین قهرمانی یونایتدها در لیگ قهرمانان 9 سال می گذرد و این تیم به خصوص پس از بازنشستگی فرگوسن به یک ورطه سقوط افتاد تا اینکه فصل گذشته مورینیو هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت. آمدن ستاره هایی چون زلاتان، پوگبا، میخیتاریان و بایی سبب شد تا یونایتد بتواند فاتح لیگ اروپا شده و پس از سال ها در سوپرکاپ اروپا حاضر باشد. 

 مقابل این تیم رئال مادریدی قرار دارد که در 4 سال اخیر توانسته سه بار قهرمان اروپا شود و در هر دو سوپرکاپ قبلی نیز موفق به پیروزی شده (هر دو بار برابر سویا).

در رئال مادرید فعلی بازیکنانی حضور دارند که مجموع قهرمانی هایشان در سوپرکاپ اروپا به 29 می رسد. پرافتخارترین بازیکن، کروس است که دو بار با رئال و یک بار با بایرن قهرمان شده است.

در سوی مقابل تنها داوید دخیا در یونایتد توانسته یک بار فاتح سوپرکاپ اروپا شود که به سال 2010 و با اتلتیکو بر می گردد. خوان ماتا نیز سال 2013 با چلسی در سوپرکاپ حاضر بود که مغلوب بایرن مونیخ شد. به عبارتی رئالی ها پیش از بازی 29-1 از یونایتد پیش هستند.


 


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار