PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۳۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
پرسپولیس 2 - الاهلی عربستان 2؛ می‌خواهیم زنده بمانیم
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی باخته را با تساوی عوض کرد.

کیهان ورزشی -

تیم‌های پرسپولیس و الاهلی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا  در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه تساوی ۲ - ۲  به پایان رسید. برای تیم میهمان در این مسابقه عمر السوما در دقیقه ۳ و لئوناردو ۵۸ موفق به گلزنی شدند و گل‌های پرسپولیس را نیز شجاع‌خلیل‌زاده در دقیقه ۷۲  و گادوین منشا در دقیقه ۸۵ وارد دروازه الاهلی کردند.

پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده (کمال کامیابی‌نیا)، محسن مسلمان(بشار رسن ۶۷)، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی(۶۴ گادمین منشا) به میدان آمد.

برای االاهلی در این بازی؛ محمد العویس، موتاز موهاوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، تیسیر الجسام، لئوناردو (مغرشی ۶۵)، حسین المقوی، صالح عجمان العمری و عمر السوما (شمدانی ۸۲) راهی میدان شدند.


دقایق حساس

 

دقیقه ۲ :( گل اول الاهلی - سوما ) : در ابتدای مسابقه حمله بازیکنان الاهلی با شوت سنگین و دفع ناقص بیرانوند همراه شد که سوما در برگشت توپ را به گل تبدیل کرد ! 

دقیقه ۶:وحید امیری روی دفع ناقص بازیکنان الاهلی صاحب موقعیت خوبی شد اما پاس او را بازیکنان الاهلی به خوبی دور کردند.

دقیقه ۸ : ضربه سر محمد انصاری به فرشاد احمدزاده رسید اما این بازیکن نتوانست از این توپ استفاده کرده و توپ به اوت رفت.

دقیقه ۱۶:  شوت محسن مسلمان با پای چپ و از پشت محوطه جریمه به صورت زمینی از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه ۱۹ : حرکت تکنیکی لئوناردو شجاع خلیل زاده را از بازی خارج میکنه ، اشتباه مدافعان پرسپولیس در دفع توپ فرصت را در اختیار بازیکن خطرناک الاهلی سوما قرار میده که با یک ضربه نوک پا ضربه ای را روانه دروازه پرسپولیس کند که به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: پاس خوب طارمی به وحید امیری رسید اما پاس این بازیکن توسط بازیکنان الاهلی قطع شد.

دقیقه ۲۷: سانتر محسن مسلمان روی دروازه الاهلی توسط مدافع این تیم در حالی دور شد که به نظر می‌رسید روی مهدی طارمی خطایی صورت گرفته است.

دقیقه ۴۳: حمله نصف و نیمه بازیکنان الاهلی به کرنر رفت. این توپ را حسین المقاوی روی دروازه پرسپولیس فرستاد و مدافعان پرسپولیس توپ را دور کردند.

دقیقه ۵۹ : ( گل دوم الاهلی - لئوناردو ) در میان حملات پردامنه پرسپولیس این الاهلی بود که بار دیگر موفق شد از تزلزل خط دفاعی سود برده و توسط دسوزا به گل دوم دست یابد.

دقیقه ۶۱ : بازیکنان الاهلی ضد حمله خطرناکی را روی دروازه تیم پرسپولیس انجام دادند اما ضربه بازیکن برزیلی الاهلی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۶۳: حملات نصف و نیمه بازیکنان پرسپولیس نه تنها برای این تیم به جایی نرسید بلکه باعث شد تا بازیکنان الاهلی ضد حمله خطرناکی را روی دروازه تیم پرسپولیس انجام دهند اما ضربه السومه از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت. 

دقیقه ۶۵: حرکت انفرادی السومه باعث شد تا موقعیت خطرناکی روی دروازه پرسپولیس به وجود بیاید اما این توپ با فاصله زیادی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲ : ( گل اول پرسپولیس - شجاع خلیل زاده ) روی ارسال ضربه ایستگاهی توسط رسن و اثر علیپور روی آن، شجاع خلیل زاده در بهترین موقعیت از شش قدم دروازه الاهلی را باز کرد.

دقیقه ۸۲ :( گل دوم پرسپولیس - گادوین منشا ) : پشت محوطه جریمه گادوین منشا با یک شوت زمینی و محکم دروازه الاهلی را گشود.

دقیقه ۹۲ : حرکت عالی علیپور از میانه میدان با پاس زمینی او برای منشا همراه شد و ضربه گادوین با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.


آمار مسابقه 

درصد مالکیت توپ

پرسپولیس ۵۶ درصد

الاهلی ۴۴ درصد

کرنر:

پرسپولیس ۴

الاهلی یک

شوت در چارچوب

پرسپولیس ۳

الاهلی صفر

شوت از راه دور

پرسپولیس ۴

الاهلی ۸

 



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار