ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۲۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
تیم فوتبال ایران با وجود حدود 40 دقیقه بازی با یار کمتر مقابل کره جنوبی موفق شد مقابل این تیم به تساوی دست پیدا کند.

کیهان ورزشی-

در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی روسیه، دو تیم ایران و کره جنوبی در شهر سئول از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفتند. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران صعودش به جام‌جهانی قطعی شده اما نتیجه این بازی روی سایر تیم‌های گروه نخست رقابت‌های مقدمات جام‌جهانی منطقه آسیا، موثر است.

در نیمه نخست این دیدار، ایران بازی را بهتر آغاز کرد اما رفته رفته کره‌جنوبی بازی را در دست گرفت و یکی، دو فرصت خوب را هم به دست آورد اما در اواخر نیمه اول باز هم ایران بر بازی مسلط شد و توانست با حفظ توپ، بازی را آرام کند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این دیدار بازی متعادلی از دو تیم ارائه شد و حملات پراکنده تیم کره جنوبی نتوانست خطر جدی‌ای روی دروازه ایران ایجاد کند. حتی اخراج سعید عزت‌اللهی هم به شیوه بازی تیم ملی ایران خللی وارد نکرد تا در نهایت رکورد گل نخوردن تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه حفظ شود و حسرت پیروزی بر ایران هم توسط کره‌ای ها پا برجا بماند.

تیم ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری (روزبه چشمی ۷۶)، محد انصاری، رضا قوچان‌نژاد (علی کریمی ۵۵)، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه (مهدی طارمی ۶۳) و رامین رضاییان در این بازی به میدان رفت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی پاشائی
United States
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
با سلام و عرض تبریک فرارسیدن عید سعید قربان خدمت عزیزان مجله وزین کیهان ورزشی.بازی ایران و کره جنوبی به هیچ عنوان بازی دلچسب و زیبایی نبود.با دیدن و مرور دوباره فیلم بازی ایران و کره می توان به این نتیجه رسید تیم ملی بیشتر از اینکه در فکر ارائه یک بازی منطقی و تماشاگر پسند باشد بیشتر به فکر بر جا گذاشتن رکورد از خودش بود همین چیزی که مربی محترم تیم ملی به آن اشاره داشت.در طول بازی بازیکنان ایران تمام توپهایی که به سمت دروازه تیم ملی می آمد را با دستپاچگی فقط زیرش می زدند و حتی عاجز از ساخته و پرداخته کردن یک توپ سالم بودند این چه تیم ملی هست که بازیکنانش فقط نود دقیقه با ارائه فوتبال بزن زیرش در مقابل کره ایستادگی کردند.آیا تیم ملی نمیتوانست با ارائه یک بازی منطقی و با حفظ توپ و کشاندن بازی به میانه میدان بتوانند جلوی حملات کره را گرفته و حتی به گل هم برسند. آمدن.من نمی دانم چرا این همه از عملکرد تیم ملی دفاع همه جانبه میشود.این تیم چگونه میخواهد در جام جهانی برابر رقبا به میدان برود تیم جناب کی روش شادابی و نشاط ندارد و در دیدار با کره فاقد یک تاکتیک منضبط تیمی بود.واقعا برای این تیم نباید به به و چه چه کرد اگر به عملکرد تیم ملی در جام جهانی قبلی هم نگاهی گذرا بیندازید متوجه این نکته ظریف میشویدبر عکس روحیه تهاجمی تیم ملی در سالیان قبل تیم جناب کی روش تیمی تدافعی و محتاط هست.بازی با کره باید به دقت مورد بررسی کارشناسان فوتبال نویس کیهان ورزشی قرار گیرد.این تیم ملی با این بازی و بازی های قبلیش هیچ امیدی به درخششش در جام جهانی نمی رود این تیم شادابی و نشاط ندارد...با سپاس از شما کیهان ورزشی های عزیز مهدی پاشائی خواننده سی ساله مجله کیهان ورزشی...موفق و پاینده باشید...
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها