فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
در پایان مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو محسن رضوانی به مدت چهار سال دیگر این سمت را در اختیار گرفت.



صبح امروز (شنبه) 9 دی ماه، مجمع انتخابات فدراسیون شنا با حضور "محمدرضا داورزنی" به عنوان رئیس مجمع و "شاهرخ شهنازی" به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در پایان برگزاری این مجمع، محسن رضوانی با کسب 39  رای از 42 رای موجود، به مدت چهار سال دیگر رئیس فدراسیون باقی ماند. رضا حبیبی، حامد رضاخانی  و رضا فاطمی مقدم هم هر کدام یک رای داشتند.

همچنین مجید مشتاق و کاوه احمدی از شرکت در این مجمع انصراف دادند و مهرزاد خلیلیان نیز در محل برگزاری این مجمع حاضر نشد تا از بین گزینه های ریاست کنار رود.

کاوه احمدی، رضا حبیبی، محسن رضوانی، حامد رضاخانی، مهرزاد خلیلیان، مجید مشتاق و رضا فاطمی‌مقدم هفت کاندیدای حاضر در این مجمع بودند.

علی پیروزخواه(کاپیتان تیم ملی واترپلو) و آریا نسیمی‌شاد(عضو تیم ملی شنا) به عنوان نماینده ورزشکاران در محل برگزاری این مجمع حضور داشتند.

در پایان مجمع فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مورد انتخاب بازرس فدراسیون از سوی وزارت تنشی ایجاد شد که با مداخله محسن رضوانی به پایان رسید.

در حالی که طبق اساسنامه مجامع، در مجمع‌های مختلف انتخاب بازرس فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان تفویض اختیار می‌شد، در مجمع شنا اعضای هیاتها ابتدا مخالفت کردند اما در نهایت با درخواست محسن رضوانی این مسئله طبق روال معمول به وزارت ورزش تفویض اختیار شد تا داورزنی بازرس را به فدراسیون معرفی کند.

برچسب ها: محسن رضوانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار