ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

کیهان ورزشی-


بازی های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته پیگیری شد و تیم های استقلال و پرسپولیس در برابر حریفان خود با تساوی بدون گل متوقف شدند با این تفاوت که استقلال در برابر میزبان با انگیزه خود تیم تراکتورسازی به تساوی بدون گل رسید اما پرسپولیس در برابر تیم پایین جدولی و پرحاشیه نفت تهران گلزن نبود و دو امتیاز حساس از دست داد. در روزی که پرسپولیس تیم صدرنشین لیگ برابر ضعیف ترین تیم امسال متوقف شد یک استقلالی رکوردزنی کرد. حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال با گل نخوردن در بازی با تیم تراکتورسازی رکورد گل نخوردن های علیرضا بیرانوند دروازه بان فعلی تیم پرسپولیس را شکست و حدود ۶۰ دقیقه نیز این رکورد را بهبود بخشید. پیروزی گسترش برابر سپیدرود در رشت مهمترین نتیجه هفته بود. در این هفته همه مدعیان بالای جدولی در برابر حریفان خود متوقف شدند.

بهترین های هفته هجدهم

تیم هفته

گسترش فولاد تبریز: تیم آبی پوش شهر تبریز در شهر رشت بر میزبان خود تیم سپیدرود غلبه کرد و صاحب سه امتیاز باارزش شد. گسترش با این پیروزی به مدعیان بالای جدولی نزدیک شد.

مربی هفته

فیروز کریمی ( گسترش فولاد): از روزی که فیروز کریمی به تیم قعر جدولی گسترش پیوست روند رو به رشد این تیم شروع شد. تیم گسترش در هفته هجدهم در رشت با تدابیر فیروز کریمی یک برد با ارزش دیگر کسب کرد.

داور هفته

محمدحسین زاهدی فرد (سپیدرود – گسترش): در بازی پرجنب و جوش سپیدرود و گسترش، زاهدی فر قضاوت خوب و کم نقصی را انجام داد تا از سوی کیهان ورزشی لقب بهترین داور هفته هجدهم به او تعلق بگیرد.

چهره اخلاقی

تماشاگران تیم پارس جنوبی جم: در شرایطی که متاسفانه فحاشی به اعضا تیم حریف و حتی تیم خودی در ورزشگاه های ایران به شدت رواج پیدا کرده است تماشاگران تیم پارس جم در روز بازی با تیم سپاهان بنرهایی را با خود به ورزشگاه شهرشان آورده بودند که روی آنها این عبارت نوشته شده بود: فحاشی در ورزشگاه ممنوع. تماشاگران تیم پارس در صحنه هایی که از قضاوت داور راضی نبودند نیز با شعارهای مودبانه و با مزه داور را خطاب قرار می دادند.

بازیکن هفته

سیدحسین حسینی ( استقلال تهران): در روزی که تیم استقلال با باختن فاصله زیادی نداشت حسینی سنگربان آبی ها بازهم به کمکشان آمد و با مهارهای به موقع خود دروازه تیم استقلال را برای هشتمین مرتبه پیاپی بسته نگه داشت ضمن اینکه رکورد گل نخوردن های خود را افزایش و رکورد این زمینه را که در اختیار علیرضا بیرانوند بود را شکست.

بازی هفته

تراکتورسازی تبریز – استقلال تهران: بازی تبریز گرچه بدون گل سپری شد اما مثل همیشه حساس بود و در آن شاهد صحنه های جذابی بودیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار