PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
بعد از شمارش آرا نصیرزاده که با اختلافی نزدیک به پورعلی فرد نتیجه را باخته بود، به شمارش آرا اعتراض کرد.



 مجمع انتخاباتی فدراسیون  صبح امروز شنبه 14 بهمن ماه راس ساعت 10 صبح در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. غلامرضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ریاست این مجمع را بر عهده داشت. شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده کمیته بود که با تاخیری 40 دقیقه ای به مجمع رسید. محمدشروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها و عباباف مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان نیز در مجمع حضور داشتند.

در انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام 8 کاندیدا به نام های داود بهرامی، ناصر پورعلی فرد، کاوه درودی، یزدان راد، منصور عبدی، مهدی یدالهی، مهدی گودرزی، عبدالمهدی نصیرزاده با یکدیگر رقابت می کردند.

در این انتخابات 42 نفر در مجمع حضور داشتند و در نهایت و پس از رای گیری ناصر پورعلی فرد با کسب 22 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در 4 سال آتی باقی ماند. عبدالمهدی نصیرزاده 19 رای و منصور عبدی یک رای کسب کردند.

بعد از شمارش آرا نصیرزاده که با اختلافی نزدیک به پورعلی فرد نتیجه را باخته بود، به شمارش آرا اعتراض کرد که شمارش مجدد آرا توسط شعبانی بهار و در حضور نصیرزاده انجام شد و بعد از تثبیت آرا طرفداران پورعلی فرد غریو شادی سر داده و با الله اکبر پیروزی کاندیدای خود ر ا جشن گرفتند!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار