PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
با حضور وزیر ورزش و جوانان مجموعه ورزشی حمید سوریان افتتاح شد.


مجتمع ورزشی حمید سوریان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد. این مجموعه که در ضلع شمالی پارک شهر و جنب سالن هفت تیر واقع شده و در مراسم افتتاحیه میهمانان ویژه ای همچون محمد بنا، فرشاد علیزاده سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان، رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی، حسن بابک، رضا گل محمدی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، عبدا... عزیزی رئیس هیات کشتی تهران و... حضور داشتند.

حمید سوریان نیز در این مراسم حضور داشت و در کنار سایر مدعوین در این افتتاحیه شرکت کرد.

در حالکیه قرار بود این مراسم راس ساعت 10 آغاز شود، با تاخیری یک ساعته و نیمه برگزار شد که با گلایه برخی از حاضرین همراه بود.

این مجتمع ورزشی مشتمل بر سالن تمرین، خوابگاه، سالن بدنسازی است و از این پس در اختیار کشتی گیران تهرانی قرار خواهد گرفت.

گل محمدی: این مجموعه بدون بودجه وزارت ورزش ساخته شد

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم گفت: این ساختمان به نوعی آبروی ورزش تهران است که بدون بودجه از وزارت ورزش و جوانان و با همکاری خانواده کشتی در فضایی که بلااستفاده بود، ساخته و افتتاح شد. این پروژه در زمینی به مساحت حدود 360 متر به نام حمید سوریان قهرمان ارزنده کشتی نامگذاری شد. امیدواریم منشا خیر و برکت برای ورزش و به خصوص کشتی تهران باشد. کشتی تهران هنوز با آن جایگاه آرمانی فاصله دارد و از آن نسل طلایی فاصله گرفته ایم. از هیأت کشتی تقاضا دارم به پرورش نسل طلایی اهمیت دهند. تا پایان سال چند پروژه بزرگ دیگر را هم افتتاح خواهیم کرد.

بنا: خوشحالم در مراسم قدردانی این جوان رعنا حضور دارم

محمد بنا سرمربی سابق کشتی فرنگی و مربی سوریان در این مراسم گفت: خوشحالم در جمع شما بزرگان برای قدردانی از جوان رعنایی که بیش از یک دهه برای ایران افتخار آفرینی کرد، حضور دارم. امیدوارم این مکان باعث خیر در ورزش و کشتی باشد.

در حاشیه این مراسم با اهدای هدایایی توسط وزیر ورزش و جوانان از حمید سوریان تقدیر شد. همچنین هدیه ای به محمد بنا اهدا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار