PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۳۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
تیم استقلال در حالی که 2-1 از میزبان خود العین پیش بود، با دو پنالتی به ناحق داور مالزیایی مقابل این تیم قدرتمند به تساوی رسید.

کیهان ورزشی-

تیم فوتبال استقلال در سومین بازی خود در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 18:50 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه هزاع بن زاید میهمان العین امارات بود و به تساوی 2 بر 2 دست یافت. تیام (51) و (77) برای استقلال و مارکوس برگ (64) و احمد خلیل (88 -پنالتی) برای العین موفق به گلزنی شدند.

شاگردان وینفرد شفر که در هفته‌های اخیر نمایش خوبی داشتند و با شکست پرسپولیس گام به این مسابقه گذاشته بودند، برابر العین بازی خود را به حریف دیکته کردند، اما داور مالزیایی دو پنالتی کاملا اشتباه گرفت تا اجازه ندهد حریف در خانه خود شکست بخورد. پاسکاری‌های بازیکنان استقلال حریف را خسته کرده بود، به خصوص پاسکاری‌های ترکیبی که منجر به هر دو گل نماینده ایران شد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که خردادماه سال جاری و در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، تیم استقلال با هدایت علیرضا منصوریان با نتیجه 6 بر یک شکست خورده بود. سایت AFC هم تقابل این دو تیم را دشمنان آسیا نامیده بود.

استقلال با این پیروزی 5 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. دیگر بازی این گروه را الهلال عربستان و الریان قطر ساعت 20:45 به وقت ایران برگزار می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها