ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
حمیدرضا گرشاسبی بعد از خوشحالی بازیکنانش در کنفرانس خبری اعلام کرد که با بیش از 70 نفر تسویه حساب کرده‌ایم، اما بازهم بدهی می‌آید که این کمر پرسپولیس را خم کرده است.

کیهان ورزشی-

تیم پرسپولیس این هفته خیال طرفدارانش را بابت کسب قهرمانی آسوده کرد.سرانجام بازیکنان برانکو ایوانکوویچ در ورزشگاه ثامن شهر مشهد با ارائه فوتبالی هجومی موفق شدند تیم پدیده را مغلوب کنند و سه هفته مانده به پایان لیگ هفدهم جشن قهرمانی بگیرند.معمولا پس از کسب قهرمانی صحبت از جشن می شود و کیف همه کوک است اما پرسپولیسی ها و هواداران شان پس از کسب قهرمانی در مشهد با صحبت های سرپرست باشگاه خود غافلگیر شدند.

حمیدرضا گرشاسبی بعد از خوشحالی بازیکنانش در کنفرانس خبری اعلام کرد که با بیش از 70 نفر تسویه حساب کرده‌ایم، اما بازهم بدهی می‌آید که این کمر پرسپولیس را خم کرده است. باید مواظب بدهی‌ها و پول بازیکنان هم باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس به تهدیدهای طلبکاران و شکایت های احتمالی شان به فیفا نیز اشاره کرد و گفت: ما تنها باشگاهی هستیم که مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و کلی بدهی هم از گذشته تسویه شده است. باید بدهی‌ها را پرداخت می‌کردیم، چون همه ایستاده‌اند قفل به دست تا پنجره‌ها را قفل کنند و به همین دلیل مجبور بودیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

از حال و روز مالی قهرمان لیگ هفدهم با توجه به صحبت های سرپرست باشگاه پرسپولیس و اشاره اش به تعداد طلبکاران می توان پنداشت که بحران بعدی قهرمانی هجوم طلبکاران است که ظاهرا آمارشان از دست مسئولان باشگاه در رفته است بخصوص که علی دایی مطرح ترین طلبکار باشگاه هنوز مطالبات قابل توجه اش را با وجود تخفیف از پرسپولیس دریافت نکرده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار