PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۳۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
آیا تیمی که سرمربی نسبتا موفقشان را تنها بعد از 3 بازی جلوی محل اقامتش کتک میزنند تا فرار کند نباید سقوط کند؟!

کیهان ورزشی-

در فاصله 3 هفته مانده تا پایان لیگ برتر فوتبال ایران ،چهره اولین سقوط کننده به لیگ دسته اول مشخص شد وهمانطور که اول فصل در کیهان ورزشی با تیتر" یکبار جستی ملخک... "به آن پرداخته بودیم نام این تیم سیاه جامگان ابومسلم خراسان یا مشکی پوشان دیار خراسان !! بود.تیمی که 3 سال فرصت خودنمایی در لیگ برتر راداشت ودرفصلهای قبلی هم درروزهای آخر با خوش شانسی در لیگ برتر ماندگار شده بود اما مدیران و مالکان آن (خانواده عباسی)کماکان به اشتباهات قبلی خود ادامه داده تا نتیجه اش سقوط شودوته مانده خاطره بازی دوستداران ابومسلم در مشهد هم نابودگردد.

اگر بخواهیم به چرایی سقوط این تیم بپردازیم آنقدر دلایل متعدد وجوددارد که دراین مقال نمی گنجد اما بی ثباتی در کادرفنی وبازیکنان وپرحاشیه بودن وتاحدودی نوپابودن وریشه دار نبودن را میتوان دلایل اصلی سقوط برشمرد؛ تیمی که در 3 سال حضور در لیگ برتر 9 سرمربی به خود دیده (بطور متوسط هر 10 بازی یک سرمربی)که 4 تای آنها اولین تجربه سرمربیگریشان در لیگ برتر بوده مستعد سقوط کردن است.

تیمی که بهترین بازیکنان خودرا در نیم فصل از دست میدهد وبازنشسته ها را جایگزین آنها میکند در واقع مهیای سقوط کردن میشود.

تیمی که هنوز نامش برای خیلی از فوتبالدوستان مشخص نیست ومالکانش اجازه واختیار تصمیم گیری برای نام تیم را ندارند باید در لیگ برتر بماند؟

تیمی که خانوادگی اداره میشود ودر تشکیلاتش حتی یک مدیر با دانش مدیریت وجود ندارد باید در لیگ برتر حضورداشته باشد؟

تیمی که دفتر باشگاهش را پلمپ میکنندومدیرعاملش به دلیل برخی مسائل محروم میشود مستعد سقوط به رده پایین ترنیست؟

تیمی که مدیرانش پس از اخراج سرمربیشان (رضا عنایتی) با سیدمجتبی حسینی(سرمربی سابق ذوب آهن) مذاکره میکنند واز آن طرف با سرمربی رقیب مشهدی اش(محمدرضا مهاجری) مذاکره تا مدیرفنی همان سرمربی شودوب عدا جایگزینش !! وبعد نه سیدمجتبی حسینی قبول میکند ونه محمدرضا مهاجری از پدیده جدا ومجبور میشوند دوباره سرمربی اخراجی شان را برگردانند نباید سقوط کند؟

آیا تیمی که سرمربی نسبتا موفقشان(علیرضا مرزبان) را تنها بعد از 3 بازی جلوی محل اقامتش کتک میزنند تا فرار کند نباید سقوط کند؟

پرونده این نماینده فوتبال مشهد در لیگ برتر نیز بسته شد تا شاید اگر مالکانش قصدادامه تیمداری داشته باشندواز ماراتن سخت لیگ دسته اول عبور کنند دوباره به لیگ برتر برگردداما امید است تا آن موقع از اشتباهات قبلی درس بگیرند ودیگر هیجان لیگ برتر آنان را فرا نگیرد.

سیدمحمدرضا رضوی راد


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار