PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۳۳۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵



کیهان ورزشی-

عصر فردا (سه شنبه 21 فروردین) بازی های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران پیگیری می شود که در مهمترین بازی،  تیم های ملوان بندرانزلی از استان گیلان و خونه به خونه بابل از استان مازندران در شهر انزلی یکدیگر را ملاقات خواهند کرد. سه مصاف قبلی این دو تیم ( 2 بازی فصل قبل و بازی رفت لیگ امسال) حساس و پربرخورد دنبال شد و به نظر می رسد که بازی فردا نیز پربرخورد باشد. ملوان گرچه دو هفته ای است که امیدش برای لیگ برتری شدن قطع شده اما خونه به خونه یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است. در این بازی دراگان اسکوچیچ سرمربی صربستانی  تیم بابلی پس از 3 سال با اولین تیم ایرانی که در آن مربیگری کرد روبرو می شود. اسکوچیچ 2 فصل در ملوان انزلی و یک فصل در فولاد خوزستان مربیگری کرد. 30 آبان 96 بازی رفت دو تیم در بابل با تساوی بدون گل سپری شده بود که در آن بازی جواد نکونام سرمربی بابلی ها بود. نکونام اکنون سرمربی دیگر تیم مازندرانی یعنی نساجی قائمشهر است.
فردا نفت مسجدسلیمان صدرنشین مسابقات در کرج میهمان اکسین البرز است. اکسین که در دو فصل اخیر هزینه های زیادی را متحمل شده و در هر دو فصل تا یکقدمی لیگ برتر پیش رفته اما ناکام مانده، این روزها شرایط خوبی ندارد. با از بین رفتن آخرین شانس های صعود برای اکسین که هفته قبل اتفاق افتاد حالا نفتی ها یک حریف کاملا بی انگیزه را پیش دو دارند. نفت در صورت پیروزی در این دیدار و همچنین پیروزی در دیدار خانگی هفته بعد برابر تیم نساجی قائمشهر می تواند به لیگ برتر صعود کند و نتیجه دو دیدار پایانی این تیم عملا تشریفاتی خواهد شد. در حال حاضر تیم نفت با 60 امتیازپیشتاز جدول لیگ دسته اول است. نفتی ها که سال 93 در لیگ برتر حاضر بودند در اندیشه تکرار آن خاطره شیرین هستند.

در حال حاضر 5 تیم به شرح زیر مدعی صعود به لیگ برتر هستند:
1- نفت مسجدسلیمان 60 امتیاز
2 - خونه به خونه بابل 57 امتیاز
3 - فجرسپاسی شیراز 55 امتیاز
4 - نساجی قائمشهر 54 امتیاز
5 - بادران تهران 52 امتیاز
از این 5 تیم، 2 تیم به لیگ برتر راه پیدا خواهد کرد. وضعیت پایین جدول هم به گونه ای است که دو تیم صبای قم و راه آهن تهران سقوط کرده اند و از میان 6 تیم دیگر، 2 تیم سقوط خواهند کرد. وضعیت و رده تیمها به این شرح است:
11 - برق شیراز 37 امتیاز
12 - شهرداری ماهشهر 35 امتیاز
13 - شهرداری تبریز 35 امتیاز
14 - آلومینیوم اراک 35 امتیاز
15 - ماشین سازی تبریز 30 امتیاز
16 - ایرانجوان بوشهر 28 امتیاز

برنامه بازیهای این هفته
سه شنبه 21 فروردین - ساعت 16/30

اکسین البرز - نفت مسجد سلیمان
شهرداری ماهشهر - آلومینیوم اراک
ملوان انزلی - خونه به خونه بابل
نساجی قائمشهر - خونه به خونه بابل
مس کرمان - صبای قم
شهرداری تبریز - فجرسپاسی شیراز
راه آهن تهران - گل گهر سیرجان
برق شیراز - ایرانجوان بوشهر
مس کرمان - بادران تهران

- نام تیمهای میزبان اول ذکر شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکبری
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
به لیگ یک بیشتر پبردازید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار