PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۳۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷
یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
رم و لیورپول با برتری در دو بازی رفت و برگشت راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.
کیهان ورزشی-
در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در مصاف برگشت در ورزشگاه اتحاد من سیتی به مصاف لیورپول رفت و رم در ورزشگاه المپیکو از بارسلونا میزبانی کرد. 

دیدار رفتبازی تمام انگلیسی لیورپول و سیتی با برتری 3 بر صفر در ورزشگاه آنفیلد شهر لپورپول به سود شاگردان کلوپ خاتمه یافت.

دیدار برگشت در حالی که من‌سیتی خیلی زود به گل رسید آغاز شد و در ادامه با شروع نیمه دوم محمد صلاح نقش ناجی را بازی کرد و دوباره به مانند دیدار رفت دروازه شاگردان پپ را باز کرد تا آب سردی روی بازیکنان پپ ریخته باشد در نهایت در دیداری که پپ به دلیل اخراج در بین دو نیمه روی نیمکت حضور نداشت بازی با نتیجه 2 بر یک به سود لیورپول خاتمه یافت تا شاگردان کلوپ با اقتدار راهی نیمه نهایی شوند.

برای من سیتی ژسوس 3 و برای لیورپول صلاح 55 و فریمینو 77 گلرنی کردند.در مجموع دو دیدار رفت و برگشت لیورپول یا نتیجه 5 بر یک راهی نیمه نهایی شد.

در دیگر بازی این شب رم که برای بازگشت به مسابقات باید به پیروزی سه بر صفر می‌رسید دست به خلق شگفتی زد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی را در خانه حذف کرد.

برای رم ژکو 6 و دانیله ده روسی 58 و مانولاس 82 گلزنی کردند.

رم بازی را با گلزنی ژکو استارت زد و در ادامه فشار خود را روی دروازه ترشتگن بیشتر کرد  و توسط دروسی از روی نقطه پنالتی به گل دوم رسید.در تمام این لحظات بارسا احساس نمی کرد که رم آنها را در مسیر حذف قرار داده است. در ادامه رم بازهم از غفلت مسی و سوارس در گلزنی و کم‌کاری مدافعان کاتالان‌ها استفاده کرد و با خیال راحت حملات خود را ادامه داد و در عین ناباروی در دقیقه 82 به گل سوم رسید تا بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان دی فرانچسکو خاتمه یابد.
 
دو تیم در دو بازی به تساوی 4-4 رسیدند اما رم به لطف گل زده در خانه حریف موفق شد به مرحله بعد صعود کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار