PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: بازی جذابی بود بخصوص در نیمه دوم، ما به گل رسیدیم.
کیهان ورزشی-

مهدی تارتار بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی جذابی بود بخصوص در نیمه دوم، ما به گل رسیدیم خیلی زود، پرسپولیس هم بی محابا و با ریسک بالا حمله کرد و در ضد حملات توپ های خوبی به دست ما رسید که استفاده نکردیم. دو تبریک به پرسپولیس می‌گویم اول قهرمانی زودهنگام و دوم بازی امروزشان که انگار هنوز قهرمان نشده بودند و با انگیزه بودند که به خاطر تفکر حرفه ای‌شان بود که از کادرفنی به بازیکنان منتقل شد.

* روی یک ارسال تعلل کردیم و گل خوردیم

وی افزود: روی یک ارسال تعلل کردیم و گل خوردیم، نتیجه مساوی هم عادلانه بود. ما در این بازی یک لحظه غافل شدیم و یک گل دریافت کردیم، تیم جوان و نوپایی هستیم. انصافاً بازیکنان ما خوب کار می‌کنند و توانایی‌های خود را ثابت کرده‌اند و لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را هم دارند و امیدوارم دیده شوند.

* امیدوارم بازیکنان ما دیده شوند

وی افزود: یکی از مشکلات ما کم‌تجربگی تیم در لیگ برتر بود. باخت اول ما مقابل فولاد بود و سپس بعد از اینکه مقابل پرسپولیس باختیم کمی دچار مشکل شدیم، به هر حال برخی از بازیکنان ما کم‌تجربه بودند و تیم ما از لیگ دسته اول بالا آمده بود. کار بزرگی انجام دادیم و امروز مشخص شد حضور ما در نیمه اول جدول بی‌دلیل نیست. کیفیت تیم ما بالا است و امیدواریم بازیکنان ما دیده شوند.

* مسئولان استان باید راهکاری پیدا کنند

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم در رابطه با اینکه بهرام رضاییان اعلام کرده خواهان تمدید با تارتار هستم و آیا او در این تیم می‌ماند، عنوان کرد: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. رضاییان و هیئت مدیره به جوانان اعتماد می‌کنند و اگر من بمانم برای سال سوم است که در این تیم فعالیت دارم. روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. مسئولان استان هم باید به فکر باشند و راهکاری پیدا کنند تا پارس جنوبی از نظر مالی ثبات پیدا کند و حرکت رو به رشدی داشته باشد. ما امسال در این جایگاه هستیم و باید سال بعد برای سهمیه تلاش کنیم، اگر مشکلات حل شود دوست دارم بمانم و در کنار هواداران نتیجه قابل قبولی بگیریم.

* قانون عدم حمایت از تیم های لیگ برتری باید اصلاح شود
وی افزود: قانونی تصویب شده که دست مسئولان ما را برای هزینه کردن بسته شده و زمانی که تیم به لیگ برتر می آید اجازه هزینه کردن ندارند اما در لیگ یک مسئولان می توانند هزینه کنند و این قانون باید اصلاح شود یا تبصره ای برای تیم هایی که در مناطق محروم و زر خیز هستند تصویب شود. بوشهر یکی از استان های زرخیز است و باید برای این تیم هزینه شود زیرا جوانان زیادی به این تیم عشق می‌ورزند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار