شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۳۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
رئال مادرید به لطف گل لحظات پایانی ستاره پرتغالی‌اش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. بایرن مونیخ با کسب تساوی مقابل سویا در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها قرار گرفت.
کیهان ورزشی-

تیم بایرن‌مونیخ با تساوی بدون گل خانگی مقابل سویا در شب دوم دور برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان به جمع 4 تیم پایانی این رقابت‌ها راه یافت و یوونتوس با  وجود برتری 3 بریک در خانه رئال مادرید حذف شد.

 این تیم پس از کنترل بازی در نیمه اول در نیمه دوم حملاتی ترتیب داد اما نه بایرن و نه سویا گلی نزدند تا با شکل‌گیری تساوی بدون گل و با توجه به برتری 2 بریک بایرن در بازی رفت در زمین سویا، تیم آلمانی به نیمه‌نهایی راه یابد.

 در دیگر بازی، یوونتوس با وجود برتری 3 بر یک مقابل رئال مادرید حذف شد.

 در این بازی ورزشگاه برنابئو، ماندزوکیچ در دقیقه 2 و 38 یوونتوس  را پیش انداخت و تیمش با برتری 2 بر صفر به رختکن رفت. در نیمه دوم اشتباه ناواس، گل سوم یوونتوس توسط متویدی را در پی داشت و در حالی که بازی در آستانه رفتن به وقت اضافه بود، رونالدو پنالتی مشکوک بن عطیه روی واسکز را در 98  به گل تبدیل کرد. اعتراض بوفون به داور در زمان اعلام پنالتی در دقیقه 93، اخراج این سنگربان را رقم زد و شزنی به جای او در دروازه ایستاد. در نهایت  رئال مادرید با وجود شکست 3 بریک با برتری مجموع 4 بر 3 به نیمه‌نهایی راه یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار