PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
مسئولان کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی اندونزی هنوز در خصوص تعداد رشته‌های اعزامی و تعداد ورزشکاران به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند.
کیهان ورزشی-
بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی از مردادماه آغاز می‌شود و مسئولان کاروان اعزامی ایران به این بازی‌ها هنوز در خصوص تعداد رشته‌های اعزامی و تعداد ورزشکاران به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند. این در حالی است که پیش از این تقریبا تعداد رشته‌ها نهایی شده بود ولی خبر می‌رسد که احتمال تغییر در تعداد این رشته‌ها و حذف برخی از آنها وجود دارد.

تغییر در تعداد رشته‌ها و کاهش ورزشکاران در حالی مطرح شده که موافقان و مخالفان نظرات خود را مطرح و این موضوع هنوز مورد تائید وزیر ورزش و جوانان قرار نگرفته و قرار است در جلسه دوشنبه آینده ستاد بازی‌ها جوانب موضوع بررسی و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

پیش از این تقریبا وضیت نهایی تعداد ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا بعد از جلسات متعدد با فدراسیون‌های ورزشی مشخص شده بود و قرار بود حدود 100 ورزشکار زن و حدود 230 نفر مرد در قالب 25 فدراسیون ورزشی به بازی‌های آسیایی اعزام شوند اما در صورت تائید تغییرات در کاروان ایران باید منتظر کاهش رشته‌ها و ورزشکاران بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار