PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۳۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹
در هفته سی و دوم لیگ دسته اول، فجرسپاسی که مدعی صعود است، در خانه شکست خورد.
کیهان ورزشی-
عصر روز گذشته بازی های هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران پیگیری شد و در حساس‌ترین بازی، در مسجدسلیمان تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی قائمشهر به تساوی بدون گل رضایت دادند. این دو تیم که از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند در برابر هم محتاط بازی کرده و نمی خواستند که بی گدار به آب بزنند که همین موضوع باعث شد تا به گلی دست پیدا نکنند. با این تساوی، نفت شرایط بهتری پیدا کرد و در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار گرفت و نساجی هم چشم به بازیهای دو هفته باقی مانده دارد. 

در این هفته فجرسپاسی بد جایی وا دا و خونه به خونه به موقع از شرایط استفاده کرد تا بعد از نفت، این تیم بابلی شرایط بهتری برای صعود پیدا کند. خونه به خونه برای اینکه به رده دوم جدول برسد 3 بر صفر تیم شهرداری ماهشهر را مغلوب کرد و از باخت خانگی فجرسپاسی برابر مس کرمان بهره برد و خودش را به رده دوم رساند. این هفته بادران هم به دنبال پیروزی 7 بر صفر مقابل تیم صبا، شانس لیگ برتری شدن خودش را حفظ کرد.

از لیگ امسال فقط دو هفته دیگر باقی مانده است. طی روزهای 3 و 9 اردیبهشت بازیهای دو هفته پایانی پیگیری می شودگ قرار است در پایان این مسابقات، 2 تیم بالای جدول به رقابت های فصل آتی لیگ برتر صعود خواهند کرد و از انتهای جدول نیز 4 تیم به دسته دوم سقوط می کنند که تاکنون سقوط دو تیم صبا و راه آهن محرز شده است.

سعید حاج‌بابایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار