PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷
با درخشش نماینده های ایران و چین و کره جنوبی انتظار می رود در فصول بعد ای اف سی، نگاه ویژه تری به این سه کشور داشته باشد.
کیهان ورزشی-
 پس از اینکه صعود استقلال و پرسپولیس به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا مسجل شد با تساوی ذوب آهن مقابل لوکوموتیو ازبکستان سومین تیم ایرانی نیز صعود خود را قطعی کرد تا ایران در کنار چین 3 نماینده در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها داشته باشد.

با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب 3 تیم از 4 تیم ایرانی توانستند جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند که موفقیتی بزرگ در فصل 2018 این رقابت ها به شمار می آید. در گروه C و D پرسپولیس  و استقلال به ترتیب با 13 و 12 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین صعود کردند و ذوب آهن نیز با کسب تساوی 1-1 مقابل لوکوموتیو صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد.

در منطقه شرق علیرغم این که یک روز از بازی ها باقی مانده اما چهره تیم های صعودکننده از گروه ها مشخص شده است و کشور چین همانند ایران 3 نماینده از 4 نماینده خود به نام های تیانجین، شانگهای و گوانگژو چین را در مرحله بعدی می بیند. کره جنوبی نیز چونبوک موتورز، اولسان هیوندا و سوون سامسونگ را در مرحله یک هشتم نهایی می بیند. همچنین ژاپن و تایلند هر کدام یک نماینده در مرحله یک هشتم نهایی دارند. 

طرفداری

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار