PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰


کیهان ورزشی-

تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا ضعیف ترین نتایجش را کسب کرد.

نماینده ایران در آسیا مثل فصول گذشته نتوانست برابر حریفان صف آرایی کند و طرفداران پرشور خود را ناامید کرد.

تراکتورسازی با کسب دو امتیاز در قعر گروه A لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و اگر تعارف را کنار بگذاریم بدترین نتایجش را در آسیا به دست آورد.

شکست سه بر یک در ورزشگاه یادگار امام تبریز یکی از تلخ ترین باخت های نماینده ایران بود.

تراکتورسازی را تا این حد ضعیف و بی انگیزه ندیده بودیم. ساق های بازیکنان سنگین بود و به نظر می آمد که این تیم از روحی و روانی حال و روز خوشی ندارد. تراکتور در لیگ برتر هم هفته هاست حال و روز خوشی ندارد و تیم به قول فوتبالی ها از نفس افتاده است.

البته دیشب خبر رسید که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برکنار شده و هیئت مدیره باشگاه به دنبال جانشین برای مدیرعامل برکنار شده است.

تراکتور تیم اول آذربایجانی هاست و خیلی از هموطنان آذری با برد این تیم خوشحال می شوند و با باخت هایش زانوی غم بغل می کنند.حیف است که تراکتورسازی با تماشاگران پرشور خود به چنین حال و روزی دچار شود و وقت آن رسیده که مسئولان باشگاه تراکتورسازی فکری اساسی برای وضعیت تیم ناکام خود کنند.

البته انتقاداتی هم به صحبت های سرمربی ترکیه ای تراکتورسازان وارد است. جناب ساغلام پس از شکست سه بر یک برابر تیم الغرافه قطر در لیگ قهرمانان از هواداران پرشور تیمش انتقاد کرده و  گفته است که اگر هواداران قرار است بیایند و این شعارها را بدهند،‌ نیامدن‌شان از آمدن‌شان بهتر است. البته ایشان فراموش کرده اند که تراکتور تیمی مردمی است و با حمایت طرفداران پرشورش به آسیا رسیده است.هواداران به نتایج و عملکرد تیمشان نگاه می کنند و طبیعی است که وقتی تیمشان هرهفته نتایج ضعیفی کسب می کنند از وضع جاری تیم خود شکایت کنند.

کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار