PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان حرفهای جالبی را مطرح کرده است.

کیهان ورزشی-


امیر قلعه  نویی در گفت و گو یی رادیویی با اشاره به تقابل استقلال و ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به موضوعاتی اشاره کرده که در نوع خود عجیب و جالب است.

وی گفت: دوست نداشتیم به استقلال بخوریم چون حیف است یکی از نمایندگان ما حذف شود. به موقع درباره آن بازی حرف می زنم. یقینا باید با تمام وجود فوتبال تاکتیکی بازی کنیم. هر تیمی هم صعود کرد، مبارکش باشد.

وی در ادامه به انتقاد از صحبتهایی پرداخت که درباره تقابلش با استقلال مطرح می شود. قلعه نویی گفت: چند سال برای استقلال بازی و مربیگری کردم. ۱۲ بار برای استقلال عمل کردم. نهمی، سیزدهمی، دسته سه و بی پولی استقلال برای ما بود. خیلی از آقایان وقتی استقلال پول نداشت و دسته سه بود گذاشتند و رفتند. وقتی استقلال به کمک نیاز داشت آقایان که ادعا می کنند کجا بودند. یک روز سر فرصت حرفهایم را می زنم.

قلعه نویی افزود: خوشحالم به خاطر استقلال از قراردادهای آنچنانی و ۳ میلیاردی گذشتم. می توانید از آقای سعد محمدی مدیر وقت تیم مس بپرسید. می توانید یک مسئله را از رویانیان هم بپرسید. فقط یک مطلبی است من و رویانیان و امیری می دانیم. از رویانیان بپرسید. اگر دوست داشت خودش عنوان می کند.

با توجه به اینکه رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بوده احتمالا منظور امیر از طرح این صحبت ها پیشنهاد رویانیان به وی برای هدایت سرخپوشان بوده است.

باید منتظر ماند و دید این صحبت ها چه بازتاب هایی را خواهد داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار