فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
خط حمله لیورپول با 5 گلی که دیشب به ثمر رساند به یکی از خطرناک‌ترین مثلث‌های هجومی تاریخ فوتبال تبدیل شد.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال لیورپول موفق شد در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه رم را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد و بیشتر مسیر رسیدن به فینال را طی کند. در این دیدار اما مثلث هجومی قرمزها به رکوردی هم دست پیدا کرد.

پیش از این مثلث‎هایی با نام‌های «ام سی ان» (امباپه، کاوانی، نیمار)، «بی بی سی» (بیل، بنزما، کریستیانو) و «ام اس ان» (مسی، سوارس، نیمار) تشکیل شده بودند و هر کدام هم موفقیت‌هایی داشتند. اما این بار باید از مثلثی جدید به نام «ام اس اف» رونمایی کنیم، مثلثی متشکل از سادیو مانه، روبرتو فیرمینو و محمد صلاح که در بازی مقابل رم هم خوش درخشیدند.

در این دیدار صلاح دو گل زد و دو پاس گل داد، فیرمینیو هم دو گل زد و دو پاس گل داد، مانه هم یک گل زد. با این آمار آن‌ها تعداد گل‌های زده‎شان را به عدد ۲۸ رساندند و با رکورد سال ۲۰۱۴ مثلث تهاجمی رئال مادرید که در آن سال عالی کار کردند برابر شدند. در لیگ قهرمانان اروپا فیرمینو 10 گل و 7 پاس گل داشته و صلاح 10 گل و 4 پاس گل داشته است. همچنین مانه 8 گل و دو پاس گل به نام خود ثبت کرده است.
با مخوف ترین مثلث هجومی تاریخ فوتبال آشنا شوید+عکس
همچنین محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه روی هم در 50 بازی، موفق به زدن 83 گل شده‌اند که آمار درخشانی محسوب می‌شود. در لیگ برتر انگلیس مثلث هجومی تیم یورگن کلوپ، با اختلاف ۱۴ گل نسبت به مثلث هجومی مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام، در رده نخست حضور دارد. مثلث های هجومی منچستر سیتی، منچستریونایتد، چلسی و آرسنال به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفته اند. این آمار در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر انگلیس جمع آوری شده و براساس گل های زده این بازیکنان در تمامی رقابت هاست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار