PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
سرمربی بایرن مونیخ پس از شکست مقابل رئال در نیمه نهایی لیگ اروپا گفت:به خاطر مصدومیت زودهنگام روبن و بواتنگ بازی را اصلا خوب آغاز نکردیم.
کیهان ورزشی-
تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید از سری بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه 2-1 به سود کهکشانی ها به پایان رسید. یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ در پایان این دیدار درباره بازی تیمش صحبت کرد.
او گفت: به آن ها دو گل را هدیه دادیم. فرصت های عالی فراوانی را به وجود آوردیم. چه چیزی را از دست دادیم؟ ما نتوانستیم گل های لازم را بزنیم. از دست دادن بواتنگ و روبن دشوار بود و بعد از آن در همان نیمه اول گل احمقانه ای دریافت کردیم. در واقع هر دو گل هدیه ما به آن ها بودند. باید با ناکامی ها مقابله کرد. در چنین سطح های بالایی فرصت اشتباه کردن ندارید. زمانی که فرصتی به دست می آورید باید بهتر قدرش را بدانید. 
فرصت های زیادی داشتیم. عجیب بود! هیچ وقت ندیده ایم این قدر زیاد در نیمه نهایی موقعیت ایجاد کنیم. مخصوصا که حالا برابر رئال مادرید هم بازی می کردیم. به اندازه کافی خوب نبودیم و دو گل را به رئال هدیه دادیم. 
می خواهیم هر کاری را انجام دهیم تا این نتیجه را هفته آینده جبران کنیم. وظیفه و هدف ما همین است. نیمه نهایی دو بازی است پس باید ببینیم در پایان چه اتفاقی خواهد افتاد. من از تیمم مطمئنم!
 فکر می کنم بواتنگ بازی برگشت را از دست می دهد. او احساس درد زیادی می کرد. امیدوارم مصدومیت روبن جدی نباشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار