PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
در بازی شب گذشته بایرن مونیخ و رئال مادرید رکوردهایی به ثبت رسید که در نوع خودش جالب است.
کیهان ورزشی-
از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه آلیانس آره‌نا، بایرن مونیخ میزبان رئال مادرید بود و این دیدار را با نتیجه دو بر یک به سود خود پایان داد. در این بازی بایرن با گل کیمیش از رئال پیش افتاد و پس از آن بارها فرصت گلزنی بدست آورد و آنها را از دست داد تا رئال با فرصت طلبی بازیکنانش دو گل بزند و با پیروزی مونیخ را ترک کند؛ اتفاقی که فصل پیش درست در همین مرحله و در همین ورزشگاه برای باوارایایی‌ها افتاده بود.

در شبی که رئال موفق شد 2-1 بایرن را شکست دهد، رونالدو کم فروغ‌ترین نمایش خود را در این فصل از لیگ قهرمانان داشت. در این بازی کریس رونالدو نتوانست گلزنی کند تا رکوردش در یازده بازی متوالی در امر گلزنی متوقف شود. کریس گل‌های خود را در دیدار مقابل یووه (فینال فصل پیش 2 گل)، آپوئل دو گل، دورتموند دوگل، تاتنهام در دوبازی دوگل، آپوئل دو گل، دورتموند یک گل، پاری سن ژرمن 3 گل، یووه هم 3 گل به ثمر رسانده بود.
رونالدو در این 90 دقیقه نتوانست حتی یک شوت به طرف چارچوب دروازه داشته باشد و این در 39 بازی فصل جاری او با پیراهن رئال بی سابقه بوده است. رونالدو با زدن 15 گل در صدر جدول بهترین گلزنان فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا جای دارد. او استاد گل زدن به بایرن است تا جایی که تا الان 9 گل به باواریای‌ها زده است هر چند که در دیدار شب گذشته موفق به گلزنی نشد.

چیزهایی که از پیروزی رئال مقابل بایرن نمی‌دانید+عکس
با این حال فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها هم با حضور در این بازی نود و ششمین پیروزی‌اش را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد و به رکورد بیشترین برد در تاریخ این رقابت‌ها دست یافت. این رکورد پیش از این به ایکر کاسیاس با 95 برد در لیگ قهرمانان تعلق داشت.
ضمن آنکه رئال مادرید با این پیروزی به رکورد 150 پیروزی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برسد و تبدیل به اولین باشگاهی شود که در این رقابت‌ها به این تعداد پیروزی می‌رسد. در حالی که فقط 11 باشگاه موفق شده اند حداقل 50 برد در لیگ قهرمانان اروپا کسب کنند، رئال مادرید به رکورد رویایی 150 برد در این مسابقات دست یافت. بارسلونا، بایرن مونیخ و منچستریونایتد در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

چیزهایی که از پیروزی رئال مقابل بایرن نمی‌دانید 
در بازی شب گذشته مارسلو یکی از گل‌های رئال را به ثمر رساند تا با 7 گل زده در لیگ قهرمانان به گلزن‌ترین مدافع این مسابقات تبدیل شود. او در کنار سرخیو راموس که 6 گل زده، بهترین مدافعان گلزن این رقابت‌ها هستند. 
در این بازی توماس مولر در ترکیب اصلی بایرن به میدان رفت و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بست. کاپیتان بایرن با حضور در دیدار برابر رئال یک رکورد را به نام خود به ثبت رساند. او 13 بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته و این بالاترین تعداد حضور یک بازیکن آلمانی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. مولر در فصل جاری 8 بار در لیگ قهرمانان به میدان رفته که نتیجه آن سه گل و دو پاس گل بوده است.

چیزهایی که از پیروزی رئال مقابل بایرن نمی‌دانید
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها