PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۳۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
پرسپولیس جشن قهرمانی چهارم خود در لیگ برتر را پس از بازی مقابل سپیدرود رشت برگزار خواهد کرد.

کیهان ورزشی-

پرسپولیس جشن قهرمانی زودهنگام خود را مقابل سپیدرود رشت برگزار خواهد کرد؛ تیمی که تا همین چند هفته پیش میان ماندن در لیگ برتر و رفتن به دسته اول می‌جنگید، حالا مهمان جشن قرمزهای پایتخت خواهد بود. سرنوشت آنها طوری رقم خورد که بقا یا سقوط آنها به نتیجه این دیدار وابسته نباشد تا با خیالی راحت و با فراغ بال به مصاف قهرمان لیگ بروند. شاید خوش شانسی بیشتر از آن علی کریمی بود که مجبور نشد برای حفظ تیمش در لیگ به جنگ خراب کردن شادی هوداران تیمی برود که هنوز آن را در قلب خود دارد.

کریمی که پس از علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی سپیدرود انتخاب شد، با نتایج نسبتا مناسبی که بخصوص در نیم فصل دوم گرفت، این تیم محبوب استان گیلان را در لیگ برتر حفظ کرد تا فصل بعد هم رشت در لیگ تیم داشته باشد و هواداران پرشور این تیم بتوانند در کنار کریمی که هم استانی خودشان هم هست، به نتایج بهتری فکر کنند. در این میان جادوگر در حالی آخرین بازی خود در لیگ برتر را به عنوان سرمربی مقابل پرسپولیس برگزار می‌کند که باید شاهد قهرمانی تیم همیشگی خود باشد.

کریمی که با نفت تهران فصل رو به پایان لیگ را شروع کرده بود، به شکل عجیبی از این تیم جدا شد و چند هفته بعد با شکل عجیب‌تری به سپیدرود رفت و هنوز ماجرای پیچیده او با مالکان این تیم رشتی ادامه دارد. او با همه این مشکلات تیمش را در لیگ برتر حفظ کرد اما اکنون باید جشن قهرمانی پرسپولیس را از نزدیک نگاه کند. او هیچگاه نتوانست با پرسپولیس به عنوان مهمی در فوتبال ایران برسد؛ چه پیش از آنکه لژیونر شود و چه پس از آنکه از فوتبال اروپا به ایران بازگشت.

گاهی با طعنه از او با عنوان جادوگر بی جام یاد می‌شود. بازیکنی که مارادونای آسیا لقب دارد اما افتخار مهمی در فوتبال ایران کسب نکرده است. با این حال نمی‌توان نام او را از میان 10 بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال ایران از قلم انداخت. کریمی با آنکه خودش هیچگاه نتوانست در قهرمانی پرسپولیس به عنوان بازیکن حضور داشته باشد، حالا به عنوان سرمربی تیم حریف می‌تواند این تجربه را حتی از دور داشته باشد.

عرفان خماند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار