فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

کیهان ورزشی-

از آنجاییکه هرج و مرج در مراسم قهرمانی مان اتفاقی عادی است و بطورکلی بلد نیستیم مراسم  قهرمانی کم حاشیه ای برگزار کنیم امسال هم جشن قهرمانی پرسپولیسی ها شباهت به مراسم های سال های گذشته داشت.

طی برگزاری هفده دوره از لیگ برتر همیشه شاهد شلختگی در برگزاری جشن قهرمانی بوده ایم.

تا جام بالای سر تیم قهرمان می رود عده ای که معلوم نیست چکاره هستند وارد زمین چمن می شوند و با مربیان و بازیکنان سلفی می گیرند و در چند دقیقه بی نظمی در مراسم قهرمانی توی ذوق می زند و بازیکنان در بین جمعیت سردرگم می شوند و اتفاقاتی که موجب دلخوری همه می شود.

فیلمی از مراسم قهرمانی پرسپولیس پخش شده که سید جلال حسینی از نحوه برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شکایت می کند و با انگشت سکوی مراسم را نشان می دهد که در بین جمعیت از سر و شکل افتاده است .

از این موارد در آخرین هفته هفده دوره از برگزاری لیگ برتر زیاد داشته ایم و غیر از یکی دو سال که مراسم به علت انتقاد شدید رسانه ها در سایه نظم برپا شد مابقی به هرج و مرج بدل شده است.

چنین وضعی برای نمایندگان رسانه ها نیز مزاحمت ایجاد می کند و خبرنگاران برای تهیه گزارش با مشکلاتی مثال زدنی روبرو می شوند.

مراسم قهرمانی سال گذشته لیگ برتر نیز به درستی مدیریت نشد و تعدادی از خبرنگاران در میان جمعیت غیرمسئول متوقف شدند و نتوانستند رسالت شان را انجام دهند.

اینطور که پیداست برای برپایی مراسمی شکیل و حرفه ای- لااقل درحد لیگ های شناخته شده کشورهای همسایه- برنامه مفصلی نداریم و هرج و مرج پس از اهدای کاپ قهرمانی اتفاقی طبیعی است و تاکنون مسئولان مربوطه نتوانسته اند در این زمینه به یک جمع بندی برسند و برایش راهکاری صحیح بیاندیشند.

 به هر حال آنچه باید اذعان داشت عدم هماهنگی بین مسئولان انتظامی و سازمان لیگ سبب شد تا جشن قهرمانی سرخپوشان پایتخت تبدیل به یکی از مراسم های کسالت آور دیگر فوتبال ایران شود.

کیوان طباطبایی


برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار