ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
هواداران پرسپولیس با شنیدن حرفهای اخیر اعضای باشگاهشان دچار سردرگمی شده اند.

کیهان ورزشی-


محسن مسلمان هافبک بازیساز و مغضوب تیم پرسپولیس پس از برگزاری مراسم قهرمانی سرخپوشان در جمع خبرنگاران اذعان داشت که خواهان ماندن در پرسپولیس است ولی باشگاه پرسپولیس با او و چهار بازیکن دیگر هیچ مذاکره ای نکرده است و ظاهرا باشگاه علاقه ای برای تمدید قرارداد با او ندارد!

صحبت های مسلمان به سرعت رسانه ای شد . حتی مسلمان در جشن قهرمانی و قسمت پایانی مصاحبه سرپایی خود با خبرنگاران، توپ را داخل زمین باشگاه و مدیریتش انداخت و حتی در مصاحبه خود اعلام کرد که باشگاه نباید او و بازیکنان مغضوب را مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهد و طوری عمل کند که ظاهرا مهندس مغضوب پرسپولیسی ها خواهان جدایی است و شایعاتی که پیرامونش مطرح شده همگی نشات گرفته از اخباری است که از درون باشگاه به بیرون درز پیدا کرده است.

بلافاصله پس از صحبت های جنجالی مسلمان و حواشی لایو اینستاگرامی خود که جنجال ساز شد جعفر کاشانی عضو مطرح و پرسپولیسی هیئت مدیره باشگاه در مصاحبه ای اعلام کرد که مسلمان در لیست باشگاه پرسپولیس است و اخباری که مبنی بر نخواستن مهندس سرخپوشان بیان شده همگی کذب است و این که مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد با او مذاکره کرده اند و مسلمان به عنوان یکی از بازیکنان موثر تیم قرار نیست جایی برود.

کاشانی گفته که شاید ادبیات مسلمان کمی متفاوت باشد اماباشگاه برای تمدید قرارداد با وی صحبت کرد.البته تاکنون برانکو واکنشی به مصاحبه جنجالی مسلمان نشان نداده است ولی آنچه در 10 هفته پایانی لیگ هفدهم دیدیم این بود که برانکو به مهندس پرسپولیس روی خوش نشان نداد و او را نیمکت نشین کرد.

به هر روی با مرور صحبت های جنجال برانگیزمسلمان، عضو محترم هیئت مدیره باشگاه،رفتارهای غضب آلود برانکو و پاسخ های ابهام برانگیز سرپرست باشگاه مشخص نیست که مسلمان در پرسپولیس ماندنی است یا رفتنی!

هواداران پرسپولیس با شنیدن حرفهای اخیر اعضای باشگاهشان دچار سردرگمی شده اند.

به هر ترتیب مسلمان جزو نفرات کلیدی برانکو در دو فصل گذشته بوده است و تماشاگران این حق را دارند که از وضع آینده مهندس تیمشان مطلع شوند.

این احتمال هم وجود دارد که باشگاه برای ماندن مسلمان در تیم برانکو شرط و شروط گذاشته باشد!



نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها