ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
ضعف در خرید یک مهاجم گلزن خارجی و هزینه کردن برای چند مهاجم گل نزن قسمتی از اشتباهات مدیران باشگاه استقلال بود .



کیهان ورزشی-

یکی از هنرهای اغلب مدیران ورزشی ما دست روی دست گذاشتن و تماشای حوادت است.آنان زمانی به مسائل و حواشی ورود می کنند که راهی غیر از آن ندارند . مثلا مدیران باشگاه استقلال تهران در جذب یک مهاجم گلزن هفته ها دست روی دست گذاشتند و وقتی هر هفته موقعیت های گلزنی تیمشان برابر حریفان هدر رفت و صدای تماشاگران معترض درآمد برای به خدمت گرفتن مامو تیام مهاجم گلزن اقدام کردند.
اگر تیام همزمان با وینفرد شفر آلمانی به استقلال آمده بود بدون شک استقلالی ها صاحب بردهای بیشتری می شدند و حتی جایگاهشان در جدول رده بندی نیز بهتر می شد زیرا تیم شفر در هفته های ابتدایی بشدت مشکل گلزنی داشت و استقلال به علت ضعف گلزنی برابر حریفان در چند بازی بالاجبار به کسب مساوی رضایت  داد.
اگر به مبلغ قرارداد فورواردهای استقلال در ابتدای لیگ هفدهم نگاه کنیم آن وقت می بینیم که استقلال چند میلیارد برای چند مهاجم داخلی و گل نزن هزینه کرد در حالی می توانست پیش از فصل جاری سراغ مهاجم گلزنی مثل تیام برود و شروع بهتری در لیگ هفدهم داشته باشد و بودجه خود را پیش از شروع لیگ هفدهم هدر ندهد چرا که هیچ کدام از مهاجمان داخلی نتوانستند ماشین گلزنی استقلال را روشن کنند! اما تیام آمد و همه دیدند که مشکل اصلی استقلال گل زدن است.
ضعف در خرید یک مهاجم گلزن خارجی و هزینه کردن برای چند مهاجم گل نزن قسمتی از اشتباهات مدیران باشگاه استقلال بود .
برخی مدیران ورزشی ما عادت کرده اند که فقط نظاره گر اتفاقات و ضعف ها باشند و زمانی به فکر اقدام قاطعانه می افتند که راهی ندارند و مجبورند که کاری کننند. تا وقتی که مجبور نشوند سراغ یک مربی شناخته شده و باکارنامه مثل وینفرد شفر آلمانی نمی روند و تا زمانی که مجبور نشوند سراغ یک مهاجم گلزن  و موثر مثل تیام نمی روند .
دست روی دست گذاشتن مدیران ورزشی بخصوص در حوزه فوتبال به سریالی تکراری بدل شده است و جالب است که مدیران بعدی که می آیند مثل قبلی ها همان رویه را برمی گزینند و تا روز مبادا تماشاگر هستند.بخشی از اشکالات فوتبال ما بخصوص در حوزه باشگاهی ضعف های مدیریتی در تصمیم گیری و سرعت عمل است.حتما باید ضرر کنیم تا یاد منفعت بیافتیم!

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار