PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
در حالی که رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال می‌گوید قراردادی از مهران حاتمی با فدراسیون ندیده اما این مربی قراردادی سه ماهه با فدراسیون داشته‌ است و 18 میلیون هم طلبکار است.
کیهان ورزشی-
رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال اعلام کرده قراردادی از فدراسیون با مهران حاتمی سرمربی سابق تیم ملی در فدراسیون ندیده اما این قرارداد وجود دارد و طبق آن فدراسیون موظف به پرداخت 18 میلیون تومان به سرمربی سابق تیم ملی است.

طبق قرارداد فدراسیون قبلی با مهران حاتمی این مربی به مدت سه ماه هدایت تیم ملی را برعهده گرفته و دستمزد او ماهانه 10 میلیون تومان بوده که تاکنون 9 میلیون تومان دریافت کرده‌است.

با کسر سه میلیون تومان مالیات، فدراسیون باید 18 میلیون به سرمربی سابق تیم ملی که بعد از قهرمانی در لیگ جایش را به مهران شاهین‌طبع داد بدهد.

مهران حاتمی درباره شرایط مختلف بسکتبال در این روزها صحبت کرد که شرح این مصاحبه روزهای آینده منتشر می‌شود اما او درباره قراردادش بیان کرد: من قراردادی سه ماهه و ثبت شده با فدراسیون بسکتبال داشتم اما رئیس جدید بارها گفته که قرارداد من را ندیده است. به نظر من این اتفاق‌ها اصلا مناسب نیست. یک نفر به ما نگفت که خسته نباشید و زحمت کشیدی و حالا می‌خواهیم فرد دیگری در تیم باشد اما می‌گویند من قراردادی با فدراسیون ندارم.
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار