فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که امیر قلعه‌نویی قطعاً به همکاری خود با این تیم ادامه خواهد داد.
کیهان ورزشی-
احمد جمشیدی درباره جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن که با هدف بررسی موضوع تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی برگزار شده بود, اظهار داشت: جلسه اولیه برگزار شد و با توجه به اینکه هیئت مدیره باید برنامه‌های چگونگی اداره باشگاه را برای فصل آینده بررسی کند, قرار است در جلسه بعدی هیئت مدیره صحبت‌های نهایی با قلعه‌نویی انجام و ماندنش در تیم قطعی شود.

وی در ادامه افزود: قلعه‌نویی به احتمال قریب به یقین در ذوب‌آهن می‌ماند. او صحبت‌هایش را با باشگاه کرده‌ و امیدواریم نتیجه جلسه بعدی هم, مثبت باشد که قطعاً همین است. هم قلعه‌نویی دوست دارد که به قول خودش نهالی که در ذوب‌آهن کاشته را رشد دهد و هم باشگاه در نظر دارد که ایشان در ذوب‌آهن بماند، چون امسال نایب قهرمان شدیم و باید فصل بعد با قدرت بیشتری وارد عرصه مسابقات لیگ برتر و آسیا شویم. واقعاً دو طرف تمایل دارند که همکاری‌شان را ادامه دهند.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن با تشکر از مدیران کارخانه ذوب‌آهن تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم به باشگاه بسیار کمک شد و تا حدود 60 درصد قرارداد‌ها را پرداخت کرده‌ایم. در آینده‌ای نزدیک 10 درصد دیگر را هم پرداخت می‌کنیم. با توجه به وضعیت موجود و حمایت و پشتیبانی که از سوی کارخانه دارد، صورت می‌گیرد, فکر می‌کنم سال آینده, سال پر رونقی برای همه تیم‌های باشگاه ذوب‌آهن و مخصوصاً برای تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه با حضور قلعه‌نویی باشد.
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار