ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
داوید دخیا، گلر منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن سال این باشگاه انتخاب شد.
کیهان ورزش-
گلر اسپانیایی برای چهارمین بار در پنج سال اخیر موفق به کسب این عنوان شد. سال گذشته آندر هررا توانسته بود این عنوان را از آن خود کند. حالا دخیا بالاتر از رونالدو که در سال‌های 2004، 2007 و 2008 این عنوان را کسب کرده بود، قرار می‌گیرد.
او در مصاحبه با شبکه تلویزیونی منچستریونایتد گفت:" اینکه با کلمات بگویم منچستریونایتد چه جایگاهی برای من دارد کار دشواری است. اینجا باشگاه فوق العاده ای است، هم از لحاظ هواداران، هم تاریخ. بازی کردن در این تیم استثنایی است. در ابتدا کمی دشوار بود ولی من به خودم ایمان داشتم. سخت تمرین کردم. می‌خواهم از همه تشکر کنم. انتظار نداشتم که حتی یک بار این عنوان را ببرم ولی حالا برای بار چهارم آن را کسب کردم. از همه ممنونم.

کسب کردن این عنوان همواره برای من اتفاق ویژه ای است، به خصوص اینکه آن را از هم تیمی هایم دریافت کنم. عاشق همه آنها هستم و خیلی خوشحالم."

ژوزه مورینیو، سرمربی یونایتد در رابطه با بهترین بازیکن سال یونایتد گفت:" فکر می‌کنم رویای هر پسربچه ای که به باشگاه منچستریونایتد می‌پیوندد این است که در تیم اصلی بازی کند. وقتی این رویا به واقعیت تبدیل می‌شود، رویای بعدی بازی کردن در بازی‌های بزرگ و چمپیونزلیگ و در نهایت، تیم ملی است. به نظر من اسکات مک تومینای بهترین بازیکن سال یونایتد بود زیرا در 5 یا 6 ماه، تمام تلاشش را کرد."


 

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها