فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
همکاری سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به احتمال فراوان با این باشگاه به پایان می‌رسد و در لیگ هجدهم شخص دیگری روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
کیهان ورزشی-


 عبدالله ویسی بعد از قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم راهی سپاهان شد و بعد از یک فصل دوری از این تیم بار دیگر به عنوان سرمربی به استقلال خوزستان بازگشت.ویسی در لیگ هفدهم با مدیریت باشگاه‌ اختلافات زیادی داشت و حتی این اختلاف چند بار به رسانه‌ها کشیده شد.

در شرایطی که لیگ هفدهم به اتمام رسیده و ویسی دیگر با استقلال خوزستان قرارداد ندارد به نظر می‌رسد همکاری او با این باشگاه را باید تمام شده تلقی کرد.

در همین راستا امیر سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا ویسی در لیگ هجدهم هم جزو گزینه‌های هدایت این تیم است، گفـت: بودن یا نبودن ویسی ربطی به اختلاف ندارد چرا که مسائل فنی بحث خاص خودش را دارد. شرایط جوری نیست که بتوان دیگر با او همکاری کرد. این مسئله از لحاظ فنی هم هست. با توجه به مصاحبه‌ای که خودش هم کرده بود او دیگر نمی‌تواند در استقلال خوزستان فعالیت کند. ما قصد داشتیم ویسی را بین گزینه‌ها قرار دهیم اما او مصاحبه‌ای کرد که با این شرایط نمی‌تواند کار کند و ما هم به خواسته‌ او احترام گذاشتیم و دیگر ویسی را جزو گزینه‌ها قرار ندادیم و او را از لیست خود خارج کردیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار