PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - June 01 2024
کد خبر: ۳۴۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
پرونده سرباز احمدی هفته ها در رسانه های ورزشی و غیرورزشی مفتوح بود و متاسفانه نتیجه درخور توجهی هم نداشت!


کیهان ورزشی-

جای تاسف دارد که تعدادی از تماشاگران فوتبال ما به جای تماشا کردن  و لذت بردن از بازی در ورزشگاه دنبال پرتاب شی به سمت سایر تماشاگران هستند!متاسفانه در فینال جام حذفی در خرمشهر یکی از هواداران تیم استقلال تهران به دلیل اصابت یک شی به چشمش دچار نابینایی شد!
به دنبال این اتفاق تلخ ،تعدادی از  بازیکنان کنونی و سابق استقلال  پستهایی را در صفحات اینستاگرام  خود بارگذاری و با این هوادار همدردی کردند. زیباترین پستی که از جانب استقلالی ها خطاب به این هوادار منتشر شد پست خسرو حیدری کاپیتن استقلال بود که نوشت: شرمنده ات شدیم هوادار.
قصه پرغصه پرتاب سنگ به تماشاگران فوتبال در ورزشگاه های ما تازگی ندارد و به سالهای گذشته برمی گردد! چندین سال پیش بود که فردی با پرتاب نارنجک در جریان بازی تیم سپاهان با حریفش حادثه  ناگواری را رقم زد تا جامعه بابت این حادثه غصه دار شود. نارنجک پرتاب شده توسط فرد خاطی به چشمان سرباز نیروی انتظامی در حین خدمت اصابت کرد که متاسفانه سرباز احمدی چشمانش را از دست داد و نابینا شد. 
پرونده سرباز احمدی هفته ها در رسانه های ورزشی و غیرورزشی مفتوح بود و متاسفانه نتیجه درخور توجهی هم نداشت! برنامه های تلویزیونی به این پرونده ورود کردند و بسیاری از مسئولان فوتبال را به چالش کشیدند اما اتفاق دلگرم کننده ای رخ نداد! اگر  برخوردها فایده ای داشت در فینال جام حذفی هرگز یک تماشاگر نابینا نمی شد!
انتظار داریم که این بار مسئولان انتظامی با جدیت بیشتر پیگیر حادثه ناگوار فینال جام حذفی شوند و فرد خاطی را پیدا کنند و به سزای عملش برسانند تا درسی شود برای کسانیکه محیط ورزشگاه را با رفتارهای ناشایست و غیرانسانی خود تخریب می نمایند.
نباید این طور رفتارهای دور از شان در محیط های ورزشی تکرار شود و تماشاگران آسیب ببینند.

کیوان طباطبایی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
شرمندگی شما چه فایده ایی داره؟
آیا دباره بینا میشود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها