فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
وزیر ورزش و جوانان گفت: ايران مي تواند در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا نتایج درخشانی کسب کند و ما می‌توانیم از کیفیتی که در این مسابقات وجود دارد از حریم ورزش کشورمان دفاع کنیم.
کیهان ورزشی-
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: برای حضور در بای های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ توکیو از یک سال قبل با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک جلساتی را تشکیل دادیم. در این جلسات مسائل مختلف مربوط به فدراسیون‌های ورزشی و ورزش‌های حاضر در بازی های آسیایی و المپیک را رصد کردیم و رکورد و وضعیت آمادگی تیم ها و مسائل و مشکلاتی که مطرح بود، مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: با ارزیابی دقیقی که انجام دادیم برای مسابقات آسیایی ۹۸ درصد ترکیب کاروان خود را مشخص کردیم و 2 درصد باقیمانده به برخی از رشته‌ها که در ماه‌های آینده نتایج و رکوردها مشخص می‌شود، اختصاص دارد. ایران می تواند در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا نتایج درخشانی کسب کند و ما می‌توانیم از کیفیتی که در این مسابقات وجود دارد از حریم ورزش کشورمان دفاع کنیم و در میادین مختلف نتایج خوبی به دست بیاوریم.

سلطانی فر با بیان اینکه در یک هماهنگی نزدیک و فشرده با کمیته ملی المپیک برنامه‌ها رصد و نظارت بر کارها انجام می‌شود، عنوان کرد: مقدمات را فراهم کرده‌ایم و حضوری آبرومند و مقتدرانه خواهیم داشت.

وزیر ورزش درباره سفرش به کاشمر، خاطرنشان کرد: امروز از طرف دولت به کاشمر آمده‌ام و در جلساتی که ما در شورای اداری کاشمر و همچنین جلسه که قبل با مسئولین شهرستان داشتیم از مسائل، مشکلات و نیازهای شهرستان اعم از بهداشت درمان، ورزش، فرهنگ و ارتباطات و عمران شهری مطرح و مواردی مکتوب شد که با طرح این موارد و پیگیری کردن در جلسات دولت و همچنین وزارتخانه‌های مختلف با توجه به منابعی که در کشور وجود دارد طول دو یا سه سال آینده دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: تلاش و تاکید رئیس‌جمهور بر این است پروژه هایی داشته باشیم که بتوانیم ظرف سه سال آینده به پایان برسانیم خوشبختانه پروژه‌هایی که امروز مطرح شد توسط مسئولین شهرستان پروژه های خوب و تاثیرگذاری در فرایند توسعه خواهد بود که فکر می کنم بتوانیم منابع آن را تامین کنیم. در حوزه ورزش نیز تلاش داریم استخر نیمه تمام را ظرف یک سال آینده تکمیل و در مناطق محروم کاشمر امکانات ورزشی ایجاد کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار