فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
اتفاقاتی در این دیدار رخ داد که گویای یک بلوغ ملموس نزد دو تیم بود.


 

کیهان ورزشی-


فارغ از اتفاقات فنی دیدار دو تیم ذوب آهن و استقلال که سبب ساز شکست دقیقه آخر آبی ها شد، نوع موجهه اعضای دو تیم با این نتیجه جالب بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از این بازی بدون جار و جنجال نقطه نظرات فنی و البته انتقاد خود به داوری مسابقه را مطرح کرد؛ جائیکه با ظرافت از داوران داخلی حمایت کرد و گفت ایرانی ها بهتر از خارجی ها قضاوت می کنند.

از سوی دیگر امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن با تمام حساسیت هایی که تقابل او با تیم اسبقش داشت اما حقایق مسابقه را بر زبان آورد و ضمن تعریف از سید مهدی رحمتی و تیم استقلال صحبت هایی را بر زبان آورد که رنگ و بوی حاشیه سازی نداشت.

این بخش روی نیمکت ماجرا بود و در بین بازیکنان دو تیم نیز اثری از حاشیه سازی و رفتارهای بچه گانه بیرون زمین ندیدیم و حتی سید مهدی رحمتی هم که سابقه برخی رفتارهای عجیب در تقابل با امیر قلعه نویی را در کارنامه اش دارد، از نظر ما دچار استحاله رفتاری شده و حالا همانطور که از او انتظار می رود رفتار می کند.

اینها همه نشان می داد که استقلال و ذوب آهن برای فوتبال بازی کردن و نه ادا در آوردن به مصاف هم رفته اند و این مهم موجب می شود تا امیدوارانه به این تیم ها نگاه کنیم و بی صبرانه انتظار بازی برگشت در ورزشگاه آزادی را بکشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار