PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
شب گذشته دو تیم رئال مادرید و بارسلونا از سری رقابت‌های لالیگا به مصاف حریفان خود رفتند.
کیهان ورزشی-
بارسلونا در یک بازی معوقه در لالیگا چهارشنبه شب برابر ویارئال قرار گرفت و در نوکمپ توانست پنج بر یک پیروز شود.

گل نخست آبی‌اناری‌ها را فیلیپ کوتینیو در دقیقه ۱۱ به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد پائولینیو به زیبایی دروازه ویارئال را باز کرد. در لحظات پایانی نیمه اول لیونل مسی نیز گلزنی کرد تا شاگردان ارنستو والورده با خیال راحت به رختکن بروند.

ویارئال در نیمه دوم توانست یکی از گل‌ها را جبران کند. نیکلا سانسوئه دروازه بارسا را در دقیقه ۵۴ باز کرد. با این حال زردپوشان دوباره دروازه‌شان باز شد. عثمان دمبله در دقیقه ۸۷ و وقت‌های اضافه دو گل به ثمر رساند.

بارسلونا با ۹۰ امتیاز صدرنشین است و دو هفته پیش قهرمان لالیگا شد.

همچنین رئال مادرید بامداد پنجشنبه در یک بازی معوقه در لالیگا به مصاف سویا رفت و در سانچس پیسخوان سه بر دو مغلوب شد.

ویسام بن یدر در دققیه ۲۶ گل نخست بازی را به ثمر رساند. در لحظات پایانی نیمه اول سویا به گل دوم نیز دست یافت و میزبان ۴۵ دقیقه نخست را با پیروزی دو بر صفر به پایان رساند.

در نیمه دوم مادرید به دنبال جبران نتیجه بود اما باز هم دروازه اش را باز شده دید. سرخیو راموس به اشتباه دروازه‌شان را باز کرد. شاگردان زین‌الدین زیدان بالاخره در دقیقه ۸۷ به گل رسیدند. بورخا مایورال گلزنی کرد. در لحظات پایانی بازی راموس یک گل دیگر به ثمر رساند اما آن برای فرار از شکست کافی نبود.

رئال مادرید می‌توانست با پیروزی در این بازی با اتلتیکومادرید، تیم دوم جدول هم‌امتیاز شود اما در نبود کریستیانو رونالدو یک شکست دیگر را تجربه کرد. سفیدپوشان با ۷۲ امتیاز در رتبه سوم قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار