PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی شمشیربازی علی پاکدامن و مجتبی عابدینی به رده‌های دهم و پانزدهم صعود کردند اما محمد فتوحی و محمد رهبری در رده بندی جدید سقوط کردند.
کیهان ورزشی-
پس از پایان رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ مسکو در اسلحه سابر فدراسیون جهانی شمشیربازی رنکینگ جدید برترین سابریست‌های جهان را معرفی کرد که بر این اساس مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم‌ ‌ملی شمشیربازی ایران که پیش از این در رده بیست و سوم قرار داشت به دلیل کسب مدال برنز در جایزه بزرگ مسکو هشت پله صعود کرد و در رده پانزدهم ایستاد.

با وجود صعود هشت پله‌ای عابدینی اما باز هم علی پاکدامن برترین شمشیرباز ایرانی در رنکینگ جهانی است و با دو پله صعود نسبت به ماه گذشته به رده دهم صعود کرد.

اما محمد رهبری و محمد فتوحی با ایستادن در رده‌های پنجاه و چهارم و سی و ششم جایزه بزرگ مسکو در رنکینگ جدید سقوط کردند. رهبری که پیش از این در رده بیست و پنجم بود با یک پله سقوط به رده بیست و ششم نزول کرد و فتوحی هم با شانزده پله سقوط در رده پنجاه و سوم قرار گرفت.

در رده بندی برترین سابریست‌های جهان گوبونگیل و اوه ساتگوک از کره جنوبی و ژیگالی از مجارستان در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار