PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با پیروزی آبی پوشان به پایان رسید و شاگردان شفر به مرحله بعد صعود کردند.
کیهان ورزشی-
بازی برگشت دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن  اصفهان در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در نهایت استقلال با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

تیم فوتبال استقلال با پیروزی ۳ بر یک مقابل ذوب آهن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. تیام مهاجم خارجی آبی پوشان در این بازی ۲ گل زد تا شاگردان شفر با درخشش این بازیکن به جمع ۸ تیم برسد. ذوب آهن هم در ورزشگاه آزادی تسلیم شد.
به این ترتیب احتمال دارد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به مصاف پرسپولیس برود و شاهد یک دربی آسیایی باشیم. قرعه کشی این مرحله روز ۲ خرداد ۹۷ برگزار می شود و احتمال دارد که استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر بروند.

داور: احمد ابوبکر الکعف( عمان)

کمک داوران: ابوبکر سلیم و علی القیضی( عمان)

کارت زرد: تیام و فرشید باقری و خسرو حیدری از استقلال  و محمدرضا حسینی و میلاد فخرالدینی از ذوب آهن

کارت قرمز:-

گل: تیام (11)(40)(63) برای استقلال و قاسم حدادی فر(64) برای ذوب آهن

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان(44- امید نورافکن)، فرشید باقری، روزبه چشمی، خسرو حیدری(85- جابر انصاری)، سرور جباروف، فرشید اسماعیلی( 89- علی قربانی) و مامه تیام

سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب ذوب آهن اصفهان:محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، گولیسانی، اکبر ایمانی، محمدرضا عباسی، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی فر(72- مهدی رجب زاده)، کی روش استنلی،  بختیار رحمانی(80- معین عباسی)، مرتضی تبریزی(57- ربیع عطایا)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی 

نیمه نخست:

به محض آغاز بازی و در همان ثانیه‌های ابتدایی، مامه تیام با خطایی که روی فخرالدینی مرتکب شد از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۰: حرکت آرمین سهرابیان با برخورد این بازیکن با ولسیانی همراه شد و مدافع استقلال تعادلش را از دست داد تا داور اعلام پنالتی کند. مامه تیام پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت حرکت مظاهری توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۱۵: سانتر زیبای فخرالدینی با ضربه سر ولسیانی از روی خط محوطه شش قدم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: پاس در عمق تیام به فرشید اسماعیلی با دفع ناقص مدافعان ذوب‌آهن به چپارف رسید که ضربه پای راست این بازیکن ازبک، از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: پاس‌کاری بازیکنان استقلال توپ را در پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن به باقری رساند که شوت این بازیکن در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۲۸: سانتر حسینی با دفع ناقص مدافع‌های استقلال به بوحمدان رسید که ضربه این بازیکن را پژمان منتظری برگشت داد.

دقیقه ۲۹: پاس در عمق زیبای حدادی‌فر به بوحمدان که فضای مناسبی در سمت راست داشت، او را راه انداخت و شماره ۸۸ ذوب‌آهن نیز پس از طی چند قدم با خودخواهی ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ پس از برخورد با تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: پاس در عمق زیبای حدادی‌فر، تبریزی را با رحمتی تک به تک کرد اما کنترل نه چندان مناسب این مهاجم، توپ را در اختیار دروازه‌بان آبی‌ها قرار داد.

دقیقه ۴۱: توپ در پشت محوطه جریمه به تیام رسید که ضربه فوق‌العاده و کات‌دار این بازیکن گل دوم آبی‌ها را به ثمر رساند.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۷: سانتر محمدرضا حسینی از سمت راست، توپ را به کی‌روش رساند و این بازیکن توپ را برای حدادی‌فر کاشت که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴: توپ‌گیری استقلالی‌ها، توپ را به تیام رساند و او نیز وریا غفوری را از سمت راست راه انداخت. مدافع چپ استقلال پس از یک سرتوپ با پاس به بیرون تیام را صاحب توپ کرد و این بازیکن گل‌ سوم را به ثمر رساند تا در این دیدار هت‌تریک کند.

دقیقه ۶۵: حرکت فخرالدینی از سمت راست با پاس در عرض این بازیکن به حدادی‌فر همراه شد که شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه به زیبایی وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه ۸۴: سانتر خسرو حیدری به تیر دروازه برخورد کرد و ضربه برگشتی فرشید باقری را مظاهری به زیبایی دفع کرد.

دقیقه 95: ارسال خطرناک عباسی در تیر دو به ربیع عطایا رسید که این بازیکن در مقابل دروازه، یک فرصت صددرصد گلزنی را از دست داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار