PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
سرمربی استقلال با انتشار پیامی برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد.
کیهان ورزشی-

 وینفرد شفر سرمربی استقلال در آستانه نزدیکی به مسابقات جام جهانی، پیامی صادر کرد. در این پیام که با مضمون حمایت از تیم ملی روی سایت رسمی باشگاه استقلال منتشر شده، آمده است:


در حال حاضر مهمترین موضوع فوتبال ایران، تیم ملی فوتبال ایران است. مسابقات باشگاهی به پایان رسیده و حالا استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن و سایر باشگاههای ایرانی مشغول استراحت هستند و ملی پوشان خود را به تیم ملی فرستاده اند.


من از صمیم قلب آرزو میکنم تیم ملی ایران نتایج موفقیت آمیزی در مسابقات جام جهانی پیش رو کسب کند. فرقی ندارد بازیکنان حاضر در تیم ملی از چه باشگاهی هستند، مهم این است که همه آنها با نهایت وجود برای تیم ملی تلاش میکنند و از شایستگی و توانایی بالایی برخوردار هستند. ملی پوشان ایران ذهنیت پیروزی و روحیه بالایی دارند و بسیار توانمند هستند.


ملی پوشان استقلال بارها شایستگی خود را نشان داده اند و ملی پوشان پرسپولیس و همه باشگاهها نیز همین طور.


امیدوارم همه بازیکنان و کادر فنی با تلاش خود بتوانند نتایج بسیار خوبی در جام جهانی کسب کنند و خوشحالم که استقلال و پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان هستند. پیش از این هم گفتم نباید دو تیم از یک کشور در این مرحله مقابل هم قرار بگیرند وگرنه حالا ذوب آهن هم در این مرحله حضور داشت و ایران ۳ تیم در جمع ۴ تیم برتر غرب آسیا داشت.


از حالا تمرکز همه ما برای تیم ملی است. برای تیم ملی ایران بهترین آرزوها را دارم. حالا استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاهها در اولویت نیستند، الان موفقیت تیم ملی ایران و پرچم ایران مهم است و بس.

برچسب ها: وینفردشفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار