PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به جایگاهی که فوتبال ایران در رنکینگ آسیا داریم، از این تیم انتظار طلا داریم.
کیهان ورزشی-
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور رئیس جمهور خطاب به حمید استیلی مدیر تیم المپیک ایران گفت: با توان، استعداد و جایگاهی که فوتبال ایران در رده نخست رنکینگ آسیا دارد از این تیم در بازیهای آسیایی جاکارتا توقع مدال طلا داریم.

سلطانی فر با اشاره به انتظار چهل و چهار ساله ورزش ایران برای حضور فوتبال در بازیهای المپیک، اظهار داشت: اعتقاد دارم با توان و شرایط خوبی که فوتبال امروز ما دارد، می توانیم با همت و تلاش جوانان سربلند ایران به بازیهای المپیک توکیو راه پیدا کنیم و در این مسیر وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همه گونه حمایتی از فدراسیون و این تیم خواهند کرد.

همچنین در مراسم شب گذشته، فرشته کریمی و نسیمه غلامی بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان ایران، پیراهن امضا شده اعضای تیم را ه رئیس جمهور اهدا کردند.

در این مراسم 25 هزار و 700 سکه بهار آزادی به عنوان جوایز قهرمانان به فدراسیون های ورزشی اهدا شد. در بین فدراسیون های ورزشی فدراسیون کشتی با 3 هزار و 330 سکه، فدراسیون جانبازان با ۲۹۵۰ سکه، فدراسیون ناشنوایان با ۱۸۸۵ سکه، کاراته ۱۴۵۰ سکه، فدراسیون وزنه برداری ۱۳۵۵، تکواندو ۱۳۳۲، والیبال ۱۳۱۳، ووشو ۱۳۰۳ سکه و  فوتبال ۱۱۵۰ سکه در رتبه های بعدی پاداش سال های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ قرار گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار